Gå til innhold

Beste 80 talls låt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei men man kan jo ha hørt 80 talls musikk fordet, min sønn liker 80 og 90 talls musikk og han er født på 90 tallet.

Jeg liker den jeg la ut link til :) Ellers så tror jeg ikke jeg liker noe 80-tallsmusikk. Skal sjekke. Liker endel musikk fra 90-tallet. Men 80-tallet var generelt et ufyselig 10år.

Annonse

Jeg liker den jeg la ut link til :) Ellers så tror jeg ikke jeg liker noe 80-tallsmusikk. Skal sjekke. Liker endel musikk fra 90-tallet. Men 80-tallet var generelt et ufyselig 10år.

Klesmessig - ja. Musikkmessig - nei. Det var mye bra musikk på 80-tallet. :) 90-tallet var utrolig mye dårligere i musikkveien spør du meg.

Gjest Gargamel

80 tallet handlet bare om å ha det morsomt. Hvis du hører musikken og ser på stilen kan du se at ingen ting var seriøst, alt var bare tull. Vi gikk jo rett og slett i klovneklær og hadde klovnefrisyrer. Hva er det å ikke like?

stjernestøv

80 tallet handlet bare om å ha det morsomt. Hvis du hører musikken og ser på stilen kan du se at ingen ting var seriøst, alt var bare tull. Vi gikk jo rett og slett i klovneklær og hadde klovnefrisyrer. Hva er det å ikke like?

Det sier jeg også, 80 tallet var herlig :D

Endret av stjernestøv

Annonse

Gloria Gaynor: I will survive

Aha: Take on me.

The Waterboys: Bang the drum

The Cure: Love cats

Nick Cave: Something's gotten hold of my heart

Police: Roxanne

Diana Ross: Upside down

David Bowie: Ashes to ashes

The Clash: Should I stay or should I go

Queen: We will rock you.

Prince: Purple Rain

Michael Jackson: Billy Jean

The Pogues: Fairytale of New York

.... og det var bare de jeg kom på i farten, kunne sikkert fortsatt :-)

Klesmessig - ja. Musikkmessig - nei. Det var mye bra musikk på 80-tallet. :) 90-tallet var utrolig mye dårligere i musikkveien spør du meg.

Jaja...der er vi veldig uenige ;)

Kanskje det jeg ikke liker, har ikke noe til overs for klovner ;)

Jaja...der er vi veldig uenige ;)

Kanskje det jeg ikke liker, har ikke noe til overs for klovner ;)

Hva er klovnete med steinvaska dongeri med tennissokkene utenpå, mokkasiner med små dusker på, pusegensere og hockey-puddelsveis?! Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Vi var da så fiiiiine! Skinnslips og stoffbelter hadde vi også - og selvfølgelig hadde vi pusegenseren nedi buksa! ;)

Gjest Gargamel

Hva er klovnete med steinvaska dongeri med tennissokkene utenpå, mokkasiner med små dusker på, pusegensere og hockey-puddelsveis?! Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Vi var da så fiiiiine! Skinnslips og stoffbelter hadde vi også - og selvfølgelig hadde vi pusegenseren nedi buksa! ;)

Det var mye verre enn som så hvis man plukker ut de rareste motene: stripete posebukser, stor, posete, mintrgrønn skjorte og 10cm langt slips. Skinnbukser (jeg hadde alt det der...)

Bøyler med antenner til å ha på hodet var til og med mote for jenter en liten stund. Jeg hadde kompiser som sminket seg. (DET gjorde ikke jeg.)

Hva er klovnete med steinvaska dongeri med tennissokkene utenpå, mokkasiner med små dusker på, pusegensere og hockey-puddelsveis?! Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Vi var da så fiiiiine! Skinnslips og stoffbelter hadde vi også - og selvfølgelig hadde vi pusegenseren nedi buksa! ;)

Spør du trøndere, antageligvis ingenting. Jeg har aldri likt 80-tallet og er glad jeg var bitteliten i store deler av det 10-året.

Det var mye verre enn som så hvis man plukker ut de rareste motene: stripete posebukser, stor, posete, mintrgrønn skjorte og 10cm langt slips. Skinnbukser (jeg hadde alt det der...)

Bøyler med antenner til å ha på hodet var til og med mote for jenter en liten stund. Jeg hadde kompiser som sminket seg. (DET gjorde ikke jeg.)

*hahahahaha* Jeg hadde strekkbukser og nå holdt jeg sannelig på å glemme de utallige parene med runde plastøredobber i alskens farger! Det var tider! :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...