Gå til innhold

Beste 80 talls låt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det værste med 80-tallet var pastellfarger og permanent. Æsj, hele 80-tallet var egentlig ekkelt ;)

Gjest Gargamel
Skrevet

Nei, det værste med 80-tallet var pastellfarger og permanent. Æsj, hele 80-tallet var egentlig ekkelt ;)

Jeg synes du forenkler. Det var ikke bare pastellfarger. Det var neonfarger også ;-)

Skrevet

Jeg synes du forenkler. Det var ikke bare pastellfarger. Det var neonfarger også ;-)

Hahaha...så det er derfor jeg ikke liker neonfarger :P

Skrevet

Det verste med 80-tallet var barne-tv da...

Barne-tv på 70-tallet var enda verre.

https://www.youtube.com/watch?v=L7Q3i3UVsDw

Skrevet

Husker godt de stramme beltene på 80-tallet. Jammen godt jeg hadde midje på den tiden ;).

Gjest Gargamel
Skrevet

Husker godt de stramme beltene på 80-tallet. Jammen godt jeg hadde midje på den tiden ;).

Bruk et stramt belte i dag også du (les: jekkestropp), så skal du se du får midje ;-)

stjernestøv
Skrevet

Kan jo ikke glemme denne :)

Gjest Gargamel
Skrevet

Jepp. Der har vi den opprinnelige Madonna.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg hadde stort permanentkrøllet hår eller stort kreppet hår, mini mini-kjole eller tigermønstret tights dratt langt opp i rompa, øredobber store som tallerkener og tungt halskjede.

Herregud!, som jeg må ha sett ut :o

Den beste musikken ble laget på 80-tallet og Pink Floyd var best.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg så så jævlig ut at min far aldri har glemt det. Han prater om det enda :lol:

Skrevet

Det beste med 80-tallet var Imperiet :)

Ja, de glemte jeg jo helt i farten! Deres versjon av Merk hur vår skugga er helt legendarisk

Skrevet

Det beste med 80-tallet var Imperiet :)

Der tar du heldigvis feil.

Skrevet

Der tar du heldigvis feil.

Neida, jeg gjør sjelden det. Thåström er fortsatt god. Jeg skal se og høre ham snart, heldige meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...