Gå til innhold

Dette vil jeg lære meg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du heller bør prøve å finne en hobby/interesse som er utadvendt, i stedet for å rette oppmerksomheten innover. Slike meditasjonsgreier er jo bare "manna" for de problemene du har.

Jeg kan se for meg at du føler det "åndelige" betyr mer enn mer "jordnære" ting. Men har du tenkt over om det kanskje dreier seg om at det er godt å "gi etter" for det man sliter med?

Dvs. innadvendthet.

Neida, du får ta dette jeg sier her med en klype salt. Jeg bare spekulerer jeg.

stjernestøv

Tror du heller bør prøve å finne en hobby/interesse som er utadvendt, i stedet for å rette oppmerksomheten innover. Slike meditasjonsgreier er jo bare "manna" for de problemene du har.

Jeg kan se for meg at du føler det "åndelige" betyr mer enn mer "jordnære" ting. Men har du tenkt over om det kanskje dreier seg om at det er godt å "gi etter" for det man sliter med?

Dvs. innadvendthet.

Neida, du får ta dette jeg sier her med en klype salt. Jeg bare spekulerer jeg.

Det handler jo om vibrasjoner og energier, jeg skaper min virkelighet....også det som er utadvendt men det begynner inni meg. Jeg vil ha et godt liv og jeg vil skape, ikke bare stå i ro på stedet hvil.

stjernestøv

Hva er vibrasjoner og energier? Høres ut som det rene svada for meg.

Anonymous poster hash: 1469c...e58

Vibrasjoner og energier er det som skaper, nå har jeg iallefall vært i dvale nok. På tide å ta i bruk mine skapende krefter.

AnonymBruker

Vibrasjoner og energier er det som skaper, nå har jeg iallefall vært i dvale nok. På tide å ta i bruk mine skapende krefter.

Skape gjør man ved faktisk å gjøre noe. Ikke sitte å mane frem eneriger.

Anonymous poster hash: 1469c...e58

Annonse

Annonse

stjernestøv

så hva er det du vil ha ut av det her? hva er det du vil "skape"?

Anonymous poster hash: bfa27...ecf

Jeg vil skape meg et godt liv, og jeg må begynne med å bryte det mønsteret jeg har skapt. Jeg vil være mer aktiv og klare ting, jeg vil tenke og føle mer. Jeg fant en bok nå som jeg har begynt å lese "likt tiltrekker likt". Hva i alle dager har jeg skapt?

Madelenemie

Får begynne å meditere igjen, heldige dere som bruker mindfullness. Dere er nok i vortex.

Hei!

Jeg vet ikke om mennesker som går på antipsykotiske medisiner kan regne med å skape så mye.

Enten det eller de der ssri, jeg vet ikke, men syns mange blir veldig avflatede, daffe og lite tiltaks-fulle eller glade.

Men hvis man blir kjempesyk og på den måten at man skremmer både seg selv, sine barn og sin familie, da har man lite valg syns jeg. Da bør man ta medisinene sine.

Men hvis det ikke går utover andre mennesker, så syns jeg litt galskap er bedre, så lenge man ikke skader, skremmer og ødelegger for andre rundt seg.

Jeg er selv langt fra A 4, det går helt bra, men det er jo kun autisme, hvis jeg hadde hatt perioder der jeg ikke visste verken hvor jeg var eller hva som er rett eller galt, da tror jeg at jeg ville valgt medisiner, for familiens del.

.

stjernestøv

Hei!

Jeg vet ikke om mennesker som går på antipsykotiske medisiner kan regne med å skape så mye.

Enten det eller de der ssri, jeg vet ikke, men syns mange blir veldig avflatede, daffe og lite tiltaks-fulle eller glade.

Men hvis man blir kjempesyk og på den måten at man skremmer både seg selv, sine barn og sin familie, da har man lite valg syns jeg. Da bør man ta medisinene sine.

Men hvis det ikke går utover andre mennesker, så syns jeg litt galskap er bedre, så lenge man ikke skader, skremmer og ødelegger for andre rundt seg.

Jeg er selv langt fra A 4, det går helt bra, men det er jo kun autisme, hvis jeg hadde hatt perioder der jeg ikke visste verken hvor jeg var eller hva som er rett eller galt, da tror jeg at jeg ville valgt medisiner, for familiens del.

.

Nei det er vanskelig å skape noe når en tar medisiner, det er helt sikkert. Nå har jeg sittet i sofaen og glodd siden sist høst, så det sier seg selv at det ikke går lenger. Jeg har aldri skadet eller skremt mine barn eller omgivelser, jeg er i grunn ganske rolig av meg uten medisiner også.

Madelenemie

Nei det er vanskelig å skape noe når en tar medisiner, det er helt sikkert. Nå har jeg sittet i sofaen og glodd siden sist høst, så det sier seg selv at det ikke går lenger. Jeg har aldri skadet eller skremt mine barn eller omgivelser, jeg er i grunn ganske rolig av meg uten medisiner også.

Ok,

Men det jeg leste en gang om psykose skremte meg,

og jeg har to jeg kjenner via andre som har hatt dette, de skremte både seg selv og sine familier,

derfor må de bruke medisiner, fordi de har ansvar for andre, ikke bare seg selv.

Hvordan type psykose har du som ikke skremmer dine barn og din mann?

stjernestøv

Ok,

og jeg har to jeg kjenner via andre som har hatt dette, de skremte både seg selv og sine familier,

derfor må de bruke medisiner, fordi de har ansvar for andre, ikke bare seg selv.

Vet ikke om det er psykose en gang, blir bare veldig åndelig. Men jeg kan få veldig mye angst da for mørke krefter osv, det er jo ikke gøy.

stjernestøv

Ok,

Men må jo legge til at jeg har ikke seponert, har kun redusert så det er ikke sikkert jeg blir dårlig i det hele tatt :)

At du føler deg åndelig og redd for mørke krefter -er- psykosen.

Jeg har en kamerat som er psykotisk. Han ser onde krefter, så jeg har lang erfaring med å fortelle at det du opplever av slikt kun skjer i ditt eget hode, ikke i virkeligheten. Du har sikkert blitt fortalt dette en del ganger selv, så prøv å hør på folk som ikke lnsker deg vondt : disse energiene, kreftene og vibrasjonene skjer bare inni deg, ikke virkelige verden. De følelsene er handikappet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...