Gå til innhold

Hva tror dere har skjedd med Putin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han har vært forsvunnet lenge nå, og det går mange spekulasjoner.

Jeg tror han er død, men at de ikke vil ut og si det åpent, før de har klart å finne en erstatter etter ham. Fordi ellers frykter de en kaotisk periode og at da kan det skje statskupp el.likn, derfor vil de ha kontroll.

Anonymous poster hash: 983af...5fc
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404669-hva-tror-dere-har-skjedd-med-putin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok bare tatt seg noen fridager for å gjøre noe kjempemacho. Kanskje han er på polferd, sexferie med en 40 år yngre glamourmodell, eller ligger og vaker i en ubåt et sted utenfor Stockholm eller Bergen. Jeg er i alle fall temmelig sikker på at han ikke er på mindfulness-camp:) 

AnonymBruker

Han har vært forsvunnet lenge nå, og det går mange spekulasjoner.

Jeg tror han er død, men at de ikke vil ut og si det åpent, før de har klart å finne en erstatter etter ham. Fordi ellers frykter de en kaotisk periode og at da kan det skje statskupp el.likn, derfor vil de ha kontroll.

Enig. Dau som en sild. Kreml er en lang, lang historie av blodig rivalisering. KGB/FSB har styrt mye av konfliktene.

Før etter senere dukker den nye etterfølgeren til Putin opp- og han blir verre. Ingen får makt i det landet uten å bruke spisse albuer og harde midler.

Anonymous poster hash: c5d26...df5

Annonse

Jeg trodde han var alvorlig syk, slag/hjerteinfarkt e.l.   Men synes din begrunnelse var så god at nå tror jeg også at han er død.

Veldig spennende er det uansett. 

I går så jeg første episode i "alliert og alene", og kunne ikke unngå å tenke litt på scenariet "Russland invaderer Norden"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...