Gå til innhold

Er det uredelig av en avis? (DB)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å drive partikampanjer uten å si at de gjør det. Late som en er nøytral for å få bedre effekt av kampanjen. Amerikanskje tilstander?

http://www.dagbladet.no/2015/03/18/kultur/kommentar/meninger/asylbarn/regjeringen/38269001/

Anonymous poster hash: d2ced...0d7
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404714-er-det-uredelig-av-en-avis-db/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke uredelig av avisen, men jeg er dypt uenig med redaktøren.

Den avisen skyr omtrent ingen midler for å ødelegge for regjeringen og særlig Frp (nei, jeg er ikke frp-velger), legge til rette for masseinnvandring uansett hva prisen blir for staten og nedbygging av Forsvaret så sterkt at Forsvaret ikke kan sikre befolkningens trygghet mot krig og terrorisme.

Anonymous poster hash: 56562...765
AnonymBruker

Ikke uredelig av avisen, men jeg er dypt uenig med redaktøren.

Den avisen skyr omtrent ingen midler for å ødelegge for regjeringen og særlig Frp

Skal avisen logre for regjeringen da? Selvfølgelig ikke. Og alt som kan ødelegge for Frp er en god ting.

Anonymous poster hash: d8efa...a68

Her svarer redaktøren selv på kommentar fra en leser:

"Hvis Anundsen somler med å iverksette Regjeringens avtale med KRf og V så vil det bety at Anundsen kjører den rødgrønne/ AP politikken videre som vi hadde FØR og som Marie S. er STERK tilhenger av."

Marie Simonsen Nei, Jan Guttorm Gundelach, der tar du grundig feil. Jeg var vel så kritisk til den rødgrønne asylpolitikken.

https://www.facebook.com/marie.simonsen.370/posts/10155407766455144?comment_id=10155409051975144&offset=0&total_comments=38

Annonse

AnonymBruker

1. Skal avisen logre for regjeringen da? Selvfølgelig ikke.

2. Og alt som kan ødelegge for Frp er en god ting.

Anonymous poster hash: d8efa...a68

1. Enig.

2. Uenig. Det hender at Frp er enige med flere andre partier, f.eks. de røde. Skal de ikke kunne uttrykke enighet, uten at det gir grunn til å ødelegge? Jeg foretrekker alminnelig folkeskikk og en kultur som aksepterer at folk kan være uenige uten at vi bruker vikarierende argumenter mot noen. Vær heller redelig og vær imot noens argumenter på grunn av sak du er uenig med, ikke på grunn av personer.

AnonymBruker

1. Enig.

2. Uenig. Det hender at Frp er enige med flere andre partier, f.eks. de røde. Skal de ikke kunne uttrykke enighet, uten at det gir grunn til å ødelegge? Jeg foretrekker alminnelig folkeskikk og en kultur som aksepterer at folk kan være uenige uten at vi bruker vikarierende argumenter mot noen. Vær heller redelig og vær imot noens argumenter på grunn av sak du er uenig med, ikke på grunn av personer.

2. Frps politikk som helhet henger ikke sammen, og ville om den ble gjennomført vært en katastrofe for landet (på samme måte som Rødt, og tildels, SV sin). 

Anonymous poster hash: 2dab6...840

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...