Gå til innhold

Noen som kan anbefale en nydelig dessert til 10 stk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Madelenemie

Skal ha selskap og servere en dessert etter en indisk gryte. Noen som har tips til noe som faller i smak hos de fleste og kan lages dagen før og ikke er for tungvint, gjerne porsjons vis?  :)

Hei!

Jeg har oppskrift på en kald indisk risgrøt med rosiner,

men hvis du vil lage noe enkelt og kjent har jeg følgende forslag.

Semulepudding med bringebærmos.

Jeg lager pudding etter anvisning på pakke, så kjører jeg friske eller frosne bringebær med litt melis i kjøkkenmaskinen, det blir en frisk, lett syrlig saus/mos, som alle liker til semulepuddingen:-)

Jeg varierer med polenta og sagogryn, men semule får man i alle dagligvarebutikker.:-)

Hei!

Jeg har oppskrift på en kald indisk risgrøt med rosiner,

men hvis du vil lage noe enkelt og kjent har jeg følgende forslag.

Semulepudding med bringebærmos.

Jeg lager pudding etter anvisning på pakke, så kjører jeg friske eller frosne bringebær med litt melis i kjøkkenmaskinen, det blir en frisk, lett syrlig saus/mos, som alle liker til semulepuddingen:-)

Jeg varierer med polenta og sagogryn, men semule får man i alle dagligvarebutikker.:-)

Takker for mange gode forslag  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...