AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg syns det er så vanskelig dette å gå fra AAP til Ufør. Men jeg finner ingen nettsteder som er gode på å forklare litt om forskjeller på 50% og 100% ufør. I forhold til hva jeg kan jobbe utenom og slik... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 3f1fb...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Jeg syns det er så vanskelig dette å gå fra AAP til Ufør. Men jeg finner ingen nettsteder som er gode på å forklare litt om forskjeller på 50% og 100% ufør. I forhold til hva jeg kan jobbe utenom og slik... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 3f1fb...306 RIng NAV. Anonymous poster hash: 2d6d5...a8f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 RIng NAV. Anonymous poster hash: 2d6d5...a8f for å legge til det her, snakk med saksbehandleren din. vis du ringer inn og dem er opptatt så kan du be dem om å ringe deg og da skal det skje eløpet av ett par dager vis jeg husker rett Anonymous poster hash: fd77f...2f3 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. mars 2015 Skrevet 19. mars 2015 RIng NAV. Anonymous poster hash: 2d6d5...a8f Ikke sikker på om de vet så mye der heller. Få alt skriftlig! 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 19. mars 2015 Skrevet 19. mars 2015 Jeg syns det er så vanskelig dette å gå fra AAP til Ufør. Men jeg finner ingen nettsteder som er gode på å forklare litt om forskjeller på 50% og 100% ufør. I forhold til hva jeg kan jobbe utenom og slik... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 3f1fb...306 Henger meg på resten som sier du skal ta en prat med saksbehandleren din - men nye regler trådte i kraft fra 1. januar og nå kan du "jobbe så mye du vil" selv på 100% ufør - utbetalingene dine vil bli korrigert i forhold til hvor mye du tjener utenom.... 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. mars 2015 Skrevet 20. mars 2015 vis du ringer inn og dem er opptatt så kan du be dem om å ringe deg og da skal det skje eløpet av ett par dager vis jeg husker rett Og hvis NAV ringer deg tilbake, og du tilfeldigvis ikke rekker å ta telefonen, så avsutter de saken. Da må du ringe på nytt og vente. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.