Gå til innhold

Vanskelig og finne svar på spørsmål om uføre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg syns det er så vanskelig dette å gå fra AAP til Ufør.

Men jeg finner ingen nettsteder som er gode på å forklare litt om forskjeller på 50% og 100% ufør.
I forhold til hva jeg kan jobbe utenom og slik...

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 3f1fb...306

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men jeg finner ingen nettsteder som er gode på å forklare litt om forskjeller på 50% og 100% ufør.

Noen som har noen tips?

RIng NAV.

Anonymous poster hash: 2d6d5...a8f

AnonymBruker

RIng NAV.

Anonymous poster hash: 2d6d5...a8f

for å legge til det her, snakk med saksbehandleren din. 

vis du ringer inn og dem er opptatt så kan du be dem om å ringe deg og da skal det skje eløpet av ett par dager vis jeg husker rett

Anonymous poster hash: fd77f...2f3

Bokormen123

Noen som har noen tips?

Henger meg på resten som sier du skal ta en prat med saksbehandleren din - men nye regler trådte i kraft fra 1. januar og nå kan du "jobbe så mye du vil" selv på 100% ufør - utbetalingene dine vil bli korrigert i forhold til hvor mye du tjener utenom....

vis du ringer inn og dem er opptatt så kan du be dem om å ringe deg og da skal det skje eløpet av ett par dager vis jeg husker rett

Og hvis NAV ringer deg tilbake, og du tilfeldigvis ikke rekker å ta telefonen, så avsutter de saken. Da må du ringe på nytt og vente.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...