Gå til innhold

Sommertid

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen som gleder seg til sommertid?

Det gjør jeg, da blir sola en time lenger og en time lysere om kvelden. Syns det er bedre når det er lysere :-)

Skrevet

Det gjør jeg, da blir sola en time lenger og en time lysere om kvelden. Syns det er bedre når det er lysere :-)

Spiller det noen rolle når du legger deg kl 21  :P  

stjernestøv
Skrevet

Spiller det noen rolle når du legger deg kl 21  :P  

Det vil jo bli mørkt klokken åtte da  :P

Når det blir lysere kvelder vil jeg være lenger oppe :) Liker ikke mørket, da er det bare å legge seg.

Skrevet

Blir deilig med lysere kvelder ja - synes det kunne vært sommertid hele året egentlig. :)

stjernestøv
Skrevet

Blir deilig med lysere kvelder ja - synes det kunne vært sommertid hele året egentlig. :)

Enig :)

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er sommertid eller vintertid, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan holde seg til en av dem. Jeg er trøtt og daff i en uke etter at vi har gått over til sommertid. Blir jo helt feil i rytmen.

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er sommertid eller vintertid, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan holde seg til en av dem. Jeg er trøtt og daff i en uke etter at vi har gått over til sommertid. Blir jo helt feil i rytmen.

Tidligere reagerte jeg overhodet ikke på overgangene sommertid - vintertid, men de siste 2-3 årene har jeg vært helt pudding om kvelden i flere uker etterpå. Blir litt av en påske antagelig... *hehe*

Skrevet

Tidligere reagerte jeg overhodet ikke på overgangene sommertid - vintertid, men de siste 2-3 årene har jeg vært helt pudding om kvelden i flere uker etterpå. Blir litt av en påske antagelig... *hehe*

Puddingpåske :P

Skrevet

Det er vintertid som er den riktige.  Om sommeren er klokka en time for tidlig.  Jeg synes alltid overgangen til sommertid er den vanskelige for jeg liker ikke å våkne om morgenen og vil helst være oppe om kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Når er det man bytter i år da, til sommertid?

Anonymous poster hash: 48450...474
Skrevet

Når er det man bytter i år da, til sommertid?

Anonymous poster hash: 48450...474

Nå til helgen, det er alltid mellom siste lørdag og siste søndag i mars. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...