Gå til innhold

Folk dør av medikamenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

det er en blogg, så jeg ville ikke tatt det som en fakta tekst. husk at folk kan skrive ting for å styrke sine argumenter og la hver å si hele sannheten, eller rett og slett bare finne på alt sammen. jeg har ikke selv lest hva som står der men så at det er skrevet av en person og det sto ingenting om at han er utdannet innen det han snakker om

Om siden

serendipity3.png

Alle poster på Garden of Serendipity er skrevet av meg, hvis ikke annet står oppført.
Takk for besøket på min blogg.

Dag Fallet.

Anonymous poster hash: 54900...d33

Annonse

Men jeg stoler jo på hun som la det ut, men hun er jo alternativ da. 

De såkalte alternative miljøene bedriver mye feilinformasjon når det gjelder vaksiner.  Jeg blir opprørt av hvor mye historieløst sprøyt som påstås om vaksiner. 

Jeg har mer greie på vaksiner enn legemidler generelt, men man skal huske på at legemiddelindustrien tjener aller mest på at vi lever lenge og får flere og flere sykdommer.  Den har ingen nytte eller glede av at å ta livet av oss. 

Annonse

stjernestøv

De såkalte alternative miljøene bedriver mye feilinformasjon når det gjelder vaksiner.  Jeg blir opprørt av hvor mye historieløst sprøyt som påstås om vaksiner. 

Jeg har mer greie på vaksiner enn legemidler generelt, men man skal huske på at legemiddelindustrien tjener aller mest på at vi lever lenge og får flere og flere sykdommer.  Den har ingen nytte eller glede av at å ta livet av oss. 

Ja jeg er med på en alternativ gruppe om vaksiner på FB, der er alle imot vaksiner og har gode argumenter. Det virker jo som om de har peiling også. 

Ja jeg er med på en alternativ gruppe om vaksiner på FB, der er alle imot vaksiner og har gode argumenter. Det virker jo som om de har peiling også. 

De fleste "alternative" vaksinemotstandere bygger peilingen sin på useriøse kilder og teorier.  Jeg har ikke tid til å gå inn i en ny debatt om dette, du fikk diverse linker i en tidligere tråd.   

Jeg skulle likt å se om denne iveren etter å la barna gå gjennom sykdommer holdt seg dersom f.eks. ebola kom til Norge og det fantes en vaksine som reduserte risikoen.  Jeg har lyst til å ta dem med en tur tilbake til tiden da tub, polio og difteri stadig feide gjennom landet og tok livet av eller invalidiserte en haug med barn og ungdommer hver gang :angry:

Endret av laban

Kjære stjernestøv, at noen "virker som de har god peiling" er ikke talende for om de har god peiling eller ikke. Tenk deg om. Gode kilder for vaksine-informasjon er WHO, vaksine-studier, generell forskning osv. Gode kilder for medisiner er spesialist-leger og forskning. Tror du vaksinemotstanderenes kunnskap er større enn de som har studert og jobbet i 10-20 år for å lære seg dette? Den logiske konklusjonen er selvfølgelig nei.

stjernestøv

De fleste "alternative" vaksinemotstandere bygger peilingen sin på useriøse kilder og teorier.  Jeg har ikke tid til å gå inn i en ny debatt om dette, du fikk diverse linker i en tidligere tråd.   

Jeg skulle likt å se om denne iveren etter å la barna gå gjennom sykdommer holdt seg dersom f.eks. ebola kom til Norge og det fantes en vaksine som reduserte risikoen.  Jeg har lyst til å ta dem med en tur tilbake til tiden da tub, polio og difteri stadig feide gjennom landet og tok livet av eller invalidiserte en haug med barn og ungdommer hver gang :angry:

Er vel mye useriøst ja.

stjernestøv

Kjære stjernestøv, at noen "virker som de har god peiling" er ikke talende for om de har god peiling eller ikke. Tenk deg om. Gode kilder for vaksine-informasjon er WHO, vaksine-studier, generell forskning osv. Gode kilder for medisiner er spesialist-leger og forskning. Tror du vaksinemotstanderenes kunnskap er større enn de som har studert og jobbet i 10-20 år for å lære seg dette? Den logiske konklusjonen er selvfølgelig nei.

Nei jeg vet ikke, de påstår at legene osv har noe å tjene på det. Store penger. 

Nei jeg vet ikke, de påstår at legene osv har noe å tjene på det. Store penger. 

Legemiddelindustrien tjener generelt mye mer på at vi blir syke og må ta medisin, enn på vaksiner. Så lenge vaksineprosenten er høy, kan man jo kalkulere med at man holder seg frisk.  Men det holder bare så lenge det store flertall vaksinerer seg. 

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...