Gå til innhold

Slår hardt tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser bloggen hennes fast. Jeg er ikke enig med noen av sidene egentlig. Bra man kutter ut palmolje men er mye annet man burde kutte ut i samme slengen. Masse produkte palmolje er i.

Syns hun får ufattelig mye stygge kommentarer av folk. Er grusomt hvor mye stygt folk skriver..

Jeg leser bloggen hennes fast. Jeg er ikke enig med noen av sidene egentlig. Bra man kutter ut palmolje men er mye annet man burde kutte ut i samme slengen. Masse produkte palmolje er i.

Syns hun får ufattelig mye stygge kommentarer av folk. Er grusomt hvor mye stygt folk skriver..

Folk er "stygge" og derfor elsker jeg "kruttet" hun utviser og hun slår tilbake. Har virkelig sansen for henne :)

Nei, hun kommer med en idiotisk og hyklersk uttalelse, og folk med vett og moral sier fra om dette, siden offentligheten nødvendigvis må være slik at det foregår en debatt, men så blir hun fornærmet uten å ha noen faktisk argumenter og kommer med masse personangrep og dritt. Sånn er det.

Nei, hun kommer med en idiotisk og hyklersk uttalelse, og folk med vett og moral sier fra om dette, siden offentligheten nødvendigvis må være slik at det foregår en debatt, men så blir hun fornærmet uten å ha noen faktisk argumenter og kommer med masse personangrep og dritt. Sånn er det.

Det er ikke det at folk syns forskjellige meninger om at hun er imot freja påskeegg, men at folk kaller henne stygge ord, og hvor dårlig/stygg osv hun er. Det er ikke hyggelig

Annonse

Det er ikke det at folk syns forskjellige meninger om at hun er imot freja påskeegg, men at folk kaller henne stygge ord, og hvor dårlig/stygg osv hun er. Det er ikke hyggelig

Hvis hun ikke liker å bli kalt stygg, så får hun slette penhets-bloggen din, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...