Gå til innhold

Våkner for tidlig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kl 15 er vel altfor sent å stå opp? Men til spørsmålet ditt: Man vasker hus, går en lang tur, koser seg i sofaen med en kopp kaffe, leser en bok...egentlig stort sett det samme som man gjør når man våkner sent, bare at man gjør det på en annen tid på døgnet :)

AnonymBruker

Kl 15 er vel altfor sent å stå opp? Men til spørsmålet ditt: Man vasker hus, går en lang tur, koser seg i sofaen med en kopp kaffe, leser en bok...egentlig stort sett det samme som man gjør når man våkner sent, bare at man gjør det på en annen tid på døgnet :)

Har ingen ting å gjøre. Har bare lyst til å sove.

Men men.

Anonymous poster hash: c7caa...196

AnonymBruker

Men da blir jo kvelden desto lenger. Jeg liker denne tiden på døgnet hvor det enda er stille ute og alle menneskene sover.

Hvis man bare er inne merker man ikke noe til folka ute. Og om kvelden og natta er det jo stille.

Anonymous poster hash: c7caa...196

Annonse

Jeg våkner også for tidlig, men ville ikke ha sovet til kl 15 da. Men ti kanskje, det hadde vært godt. 

Mellom 8 og 10 syns jeg er fint, men nå som jeg blir vekket veldig tidlig merker jeg at det egentlig er ganske deilig å være våken på den tiden. Problemet er bare at jeg da må legge meg tidlig også og det er ikke alltid så lett.

stjernestøv

Mellom 8 og 10 syns jeg er fint, men nå som jeg blir vekket veldig tidlig merker jeg at det egentlig er ganske deilig å være våken på den tiden. Problemet er bare at jeg da må legge meg tidlig også og det er ikke alltid så lett.

Jeg legger meg jo tidlig så det går greit, men tenkte jeg skulle prøve å være lenger oppe i påsken. Kanskje jeg får sove lenger da, ja du må jo bare opp du når du blir vekt. Det er jo stille om morgenen da, før elsket jeg å være oppe om natta. Alt var så stille og fint, som om jeg var alene i hele verden :) Ro og fred. 

Jeg legger meg jo tidlig så det går greit, men tenkte jeg skulle prøve å være lenger oppe i påsken. Kanskje jeg får sove lenger da, ja du må jo bare opp du når du blir vekt. Det er jo stille om morgenen da, før elsket jeg å være oppe om natta. Alt var så stille og fint, som om jeg var alene i hele verden :) Ro og fred. 

Den følelsen er deilig, når man føler man er alene i verden :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...