Gå til innhold

er fest på ungdomshuset en bra 30 årsfeiring?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Der jeg bor er det et ungdomshus som brukes til masse, som 30 år 40 års jubileer og mere. Er det et bra valg å feire 30 års dagen min der, siden 30 årsdagen min er på en lørdag i tillegg? Jeg tenkte å servere alkohol som tequila og sitroner og vodka og øl og jagermeister og likør. Jeg skal invitere bror med kona, og mamma og pappa og tanter og onkler og søsken på festen. Jeg skal låne bluetooth annlegg sån at jeg kan spille bra spotify sanger. Var dette godt forslag? Bursdagen er i oktober. I tillegg tenkte jeg å ha farmor og besteforeldre med på festen også. Går det bra tror dere?

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Eller hva med at jeg deler opp selskapet? Foreksempel fra 18.00 til 20.00 kan besteforeldre i tillegg til alle andre komme å spise kake og smørbrød, så kan besteforeldre og farmor gå hjem og vi andre kan begynne å drikke å høre musikk klokka 20.00 til 23.00?

Det er jo din bursdag så du gjør det du har mest lyst til. Jeg var i skogen og grillet pølser på bål på min 30-årsdag og hadde ikke orket en sånn fest, men om du liker fester så er det vel bare å kjøre på.Om besteforeldrene dine bare skal være der en liten stund eller hele kvelden kommer jo an på hvordan de er, noen besteforeldre liker vel både fest og alkohol. Hva om du skriver en invitasjon hvor du informerer om at det blir smørbrød og kaker fra kl 18.00 og fram til kl. 20.00 og at det blir alkohol og musikk fra kl. 20.00 for de som ønsker det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...