Gå til innhold

Oppringt to dager etter blodprøver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker vanligvis å få brev om vitaminmangel på brev.

Ble denne gangen oppringt to dager etter blodprøver, fordi de har funnet noe- ny prøve på mandag

Er redd dette er alvorlig, noen som har erfart lignende?

Fikk du greie på hva slags prøver som skulle tas på ny?

Anonymous poster hash: 171f5...cf9

Så godt å høre! Jeg spurte jo, men kontordama som ringte kunne ikke si noe. Nå tenker jeg etter på alle tenkelige "vondter" og sånn som jeg har hatt, og er redd det er symptomer fra skjelett, lymfer, herlighet- har jo ALT FOR livlig fantasi!!!!

Annonse

AnonymBruker

Så godt å høre! Jeg spurte jo, men kontordama som ringte kunne ikke si noe. Nå tenker jeg etter på alle tenkelige "vondter" og sånn som jeg har hatt, og er redd det er symptomer fra skjelett, lymfer, herlighet- har jo ALT FOR livlig fantasi!!!!

Ja, når den løper løpsk kan det fort ta helt av i hodet, dessverre. Prøv og tenk: mest sannsynlig ikke farlig :) Jeg vet det er svært vanskelig å tenke det når det først har satt i gang i toppen.

Anonymous poster hash: 171f5...cf9

AnonymBruker

Har du fått ny lege? Det er forskjellig praksis hos legene. Enkelte tar en telefon til pasienten straks det er noe. Hadde det vært en slik lege ville jeg ikke reagert så mye. Men jeg har alltid synes det er dumt av leger som sier A, men ikke B. Har de sagt noe ikke stemmer, mener jeg de også kan gi en liten forklaring. Det skaper mer bekymring hos pasientene og få en slik beskjed uten å ane hvorfor.

Anonymous poster hash: 5465f...c22

Jeg har opplevd liknende. Jeg ble oppringt fra legekontor, og nådde ikke ta. Hørte legens stemme på svareren.... jeg ringte tilbake dagen etterpå, og beskjeden jeg fikk var at jeg hadde litt lav blodprosent og gjerne kunne ta jern. 

:)

Dvs det var ekstra-service! 

Ikke bekymre deg. Vær glad du har et seriøst legekontor og lege- som tar deg på alvor og vil forsikre seg om at prøvene er tatt korrekt og at du får svar. Har du tenkt på muligheten at laboranten kan ha mistet en prøve i gulvet, er kjempe-fortvilet over eget uhell som medfører at du må gi ny prøve?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...