AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Der-var-han_-min-lille-skatt_-utropt-til-martyr-7963389.html Anonymous poster hash: 1b1b0...e85 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Der-var-han_-min-lille-skatt_-utropt-til-martyr-7963389.html Anonymous poster hash: 1b1b0...e85 Og hva slags poeng er det at han visstnok skulle ha Asperger? Problemet er at han var konvertert muslim. Anonymous poster hash: d9073...67e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Poenget er at alle syriafarerne på en eller annen måte er marginaliserte: Arbeidsløse, lite utdannede, psykisk syke, narkomane og oftest kriminelle. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Poenget er at alle syriafarerne på en eller annen måte er marginaliserte: Arbeidsløse, lite utdannede, psykisk syke, narkomane og oftest kriminelle. Og muslimer. Anonymous poster hash: d9073...67e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Religion er ikke noen psykdom, så jeg tviler meget sterkt på at religion har noe med dette å gjøre. Det er kun tilfeldigheter (disse fattige marginaliserte folkene er tilfeldigvis muslimer). Hilsen ekspert Anonymous poster hash: bdc48...1d5 Men islam er en sykdom - Aspergers er en sykdom - Dermed gjør aspergere syke ting som å tilslutte seg islam. Anonymous poster hash: 1b1b0...e85 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Men islam er en sykdom - Aspergers er en sykdom - Dermed gjør aspergere syke ting som å tilslutte seg islam. Anonymous poster hash: 1b1b0...e85 Asberger er ingen sykdom i seg selv.Anonymous poster hash: d02da...4d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Hvordan da ? Det er bare noen som trolller og har det morrrrsomt.Anonymous poster hash: d02da...4d5 0 Siter
FGT Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Det er bare noen som trolller og har det morrrrsomt.Anonymous poster hash: d02da...4d5 Det ser slik ut ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Det er bare noen som trolller og har det morrrrsomt.Anonymous poster hash: d02da...4d5 Admin har gjentatte ganger gått ut og bedt folk slutte å anklage andre for å trolle (det kan jo hende de er serriøse..). Dette til orientering Anonymous poster hash: bdc48...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Islamisme er verre enn nazisme... Og verre enn kommunisme... Psykopater kan fremstå som hellige men innen fanatisk islam.. Det burde være ett tankekors... Anonymous poster hash: 70a6d...e84 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Man kan nesten ikke ha bedre sosiale ordninger for folk utenfor arbeidslivet enn vi har i Norge. Og med så få muslimer i landet og så gode ordninger har vi alikavel en helt ekstrem rekruttering til IS fra Norge. Det bør få litt av hvert av naive folk til å undres hva det er med Islam som gjør dette mulig og hva vi må gjøre for å sikre oss selv og vår fremtid. Hva skjer når det er 10 ganger flere muslimer her og oljeeventyret et over og vi ikke kan ha så gode sosiale ordninger som idag ? Det ser virkelig mørkt ut for fremtiden. Med mindre noe gjøres ... Anonymous poster hash: bdc48...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Islam må aldri få bli den dominerende religionen i vesten. Islam har ikke hatt noen reformasjon, og er ikke egnet for sivillisasjonsbyggning. Også må det bli slutt med det tullet om å kalle alle som er imot økende islamisering, for rasister. Anonymous poster hash: 70a6d...e84 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Islam må aldri få bli den dominerende religionen i vesten. Islam har ikke hatt noen reformasjon, og er ikke egnet for sivillisasjonsbyggning. Også må det bli slutt med det tullet om å kalle alle som er imot økende islamisering, for rasister. Anonymous poster hash: 70a6d...e84 Du har helt rett. Men vi vet hvordan det er, jf. mobbingen på Skavlan. Folk skal tvinges til taushet.Anonymous poster hash: d02da...4d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Man kan nesten ikke ha bedre sosiale ordninger for folk utenfor arbeidslivet enn vi har i Norge. Og med så få muslimer i landet og så gode ordninger har vi alikavel en helt ekstrem rekruttering til IS fra Norge. Det bør få litt av hvert av naive folk til å undres hva det er med Islam som gjør dette mulig og hva vi må gjøre for å sikre oss selv og vår fremtid. Hva skjer når det er 10 ganger flere muslimer her og oljeeventyret et over og vi ikke kan ha så gode sosiale ordninger som idag ? Det ser virkelig mørkt ut for fremtiden. Med mindre noe gjøres ... Anonymous poster hash: bdc48...1d5 Jeg tror ikke at det blir noe problem at islam tar over verden.. De dreper jo hverandre hele tiden.. Bombes det ikke cirka 120 folk i afrika/afghanistan hver dag? Da kan det jo snart ikke være mere folk igjen i de landa?? Egentlig er det bare bra at folk bombes fordi vi er alt for mange personer i verden allerede Anonymous poster hash: 1b1b0...e85 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Poenget er at alle syriafarerne på en eller annen måte er marginaliserte: Arbeidsløse, lite utdannede, psykisk syke, narkomane og oftest kriminelle. Synd dere ikke har noe behandlingstilbud til psykisk syke med Asperger, da. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Det bør få litt av hvert av naive folk til å undres hva det er med Islam som gjør dette mulig og hva vi må gjøre for å sikre oss selv og vår fremtid. Hva skjer når det er 10 ganger flere muslimer her og oljeeventyret et over over Jaggu bra høyresiden ikke fikk viljen sin på 70-tallet når de ville selge oljerettighetene for en slikk og ingenting til utlandet. Da hadde det stått jævlig dårlig til i dag. Endret 30. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Hvorfor kaller man egentlig disse ekstrempsykopatene martyrer? De herjer som svin, dreper homofile, yezidier, shia muslimer, kristne osv... De er ikke martyrer de er avskum...... Anonymous poster hash: 70a6d...e84 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Hvorfor kaller man egentlig disse ekstrempsykopatene martyrer? De herjer som svin, dreper homofile, yezidier, shia muslimer, kristne osv... De er ikke martyrer de er avskum...... Martyr betyr jo "person som gir sitt liv for sin religiøse tro eller for en spesiell sak". Men avskum, helt enig. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 30. mars 2015 Skrevet 30. mars 2015 Poenget er at alle syriafarerne på en eller annen måte er marginaliserte: Arbeidsløse, lite utdannede, psykisk syke, narkomane og oftest kriminelle. NHD, vent nå litt! Du glemmer og si at det offentlige svikter, som feks skal jeg fortelle deg i min sak har Akutt psykiatrien bidratt til radikaliseringsprosses hos meg, de krenket meg ekstremt. Nå 2 år tilbake ca sliter jeg fortsatt med traumer. Psykiatrien har null kompetanse når det gjelder radikalisering, det er de som bidrar til radikaliseringsprosses. Feks så i min situasjon føler jeg med utenfor samfunnet, jeg har hverken førerkort, skole, jobb, utdanning, eller noe form for fremtid. Jeg sliter ekstremt mye med psyken. NHD velger å ignorere meg til og med. Også skal man si som NHD sier '' Ja de som reiser til Syria er ofte psykisk syke '' SPørsmålet er hva gjør psykatrien og det offentlige for at en person ikke skal slutte seg til IS? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.