AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har ikke sagt noe, jeg altså. Og god påske til deg også. Takk:-)Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei! Jeg tenker også ut på forhånd...eller gjorde før, nå er jeg helt avslappet på det. Vet jo at jeg har autisme, og andre vet...så jeg slapper helt av. Jeg blir også anspent når andre er sure, ofte forstår jeg ikke dette, men sånn i ettertid ser jeg at sånn er det. Jeg sier ikke noe,for jeg blir så usikker på om jeg oppfatter situasjonen riktig? Kanskje blir jeg mer anspent av det usikre og uklare. Bra du klarer være avslappet til det. Jeg lurer også ofte på om jeg forstår situasjonen riktig eller ikke. Før tenkte jeg at jeg gjorde det, men nå er jeg mer usikker. Men uansett så plager det meg når folk klager eller krangler. Da vil jeg bare gå. Jeg hadde nok ikke klart å si noe til henne jeg heller, men jeg hadde hatt hodet fullt av ting jeg burde si. Kanskje det er lettere for deg å snakke med mannen hennes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Bra du klarer være avslappet til det. Jeg lurer også ofte på om jeg forstår situasjonen riktig eller ikke. Før tenkte jeg at jeg gjorde det, men nå er jeg mer usikker. Men uansett så plager det meg når folk klager eller krangler. Da vil jeg bare gå. Jeg hadde nok ikke klart å si noe til henne jeg heller, men jeg hadde hatt hodet fullt av ting jeg burde si. Kanskje det er lettere for deg å snakke med mannen hennes? Hei! Det er nettopp det aspektet som dukket opp i i meg da jeg fikk diagnosen Asperger, Forstår jeg situasjonen riktig? Det viste seg ofte at jeg ikke gjorde det!:-( Jeg snakket litt med hennes mann, ikke noe om problemene og klagingen, sånn direkte, han spurte om jeg var sur, sliten fordi konen hans mente det, jeg forklarte nei og han skjønte det med tungpustheten. Jeg er ikke supertrent, så for meg er det ok, men slitsomt. Trekke pulk , med ca 20-30 kg, jeg mister da enda mer taleevnen. Jeg tror ikke jeg er s flink til å ta en sånn prat, det er prat jeg pleier unngå, Jeg er flinkere praktisk, Og jeg liker barn bedre enn voksne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg syns ikke det er så lett å snakke med andre sånn som du mener jeg bør, jeg er ikke så flink muntlig, jeg er flinkere skriftlig. Da foreslår jeg at du skriver det i et lite brev til henne, som du sender nå etter påske, og at du der setter ned også dine forventninger for hvordan neste ferie skal være. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei! Det er nettopp det aspektet som dukket opp i i meg da jeg fikk diagnosen Asperger, Forstår jeg situasjonen riktig? Det viste seg ofte at jeg ikke gjorde det!:-( Jeg snakket litt med hennes mann, ikke noe om problemene og klagingen, sånn direkte, han spurte om jeg var sur, sliten fordi konen hans mente det, jeg forklarte nei og han skjønte det med tungpustheten. Jeg er ikke supertrent, så for meg er det ok, men slitsomt. Trekke pulk , med ca 20-30 kg, jeg mister da enda mer taleevnen. Jeg tror ikke jeg er s flink til å ta en sånn prat, det er prat jeg pleier unngå, Jeg er flinkere praktisk, Og jeg liker barn bedre enn voksne. Skjønner det veldig godt. Jeg har et par stykker jeg burde prate med, men jeg gjør det ikke for jeg vet ikke hva jeg skal si eller hvordan de vil reagere på det, så jeg bare lar det gå og håper det hele bare blir glemt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Da foreslår jeg at du skriver det i et lite brev til henne, som du sender nå etter påske, og at du der setter ned også dine forventninger for hvordan neste ferie skal være. Ok. Jeg har mye å tenke på, og jeg vil ikke få ødelagt fred og ro i min lille omkrets, Jeg kan ikke velge kutte ut mennesker, da jeg har ansvar for veldig mange rundt meg, Men jeg skal tenke på dette, og faktisk kom vi litt inn på noe da jeg byttet barn idag, jeg pakker nemlig svært systematisk i bilen, i sekkene, samt planlegger enkelte ting. Alle tror jeg gjør dette fordi jeg har Asperger...men det er jo ikke noe diagnostisk tegn/ symptom på aserger det. Da jeg leverte hennes barn over til henne, hennes bil, måtte de kommentere systemet i bilen min. Jeg forstår ikke hva det er som er spesielt, de syns jeg er perfeksjonist, men det er ikke en diagnose! Nå planlegger jeg ferie og vedlikehold. Jeg sa da noe om at jeg lager lister der de som ferierer på hyttene skal krysse av hva de gjør av vedlikehold mens de er der, jeg sa også, at jeg måtte ha beskjed innen ca 2 uker om hvilke tidsrom man ønsker feriere på hyttene. Hun sa da, ja så klart og tusen takk. Jeg tror hun er glad, hun liker meg og ga meg en skikkelig hard klem. Da skal jeg sette opp lister for flere ting, feks om at alle må brette sitt tøy hvis det skal ligge på badet. Nå brettet jeg alles tøy, fordi de slenger sitt tøy i bunker, jeg vrengte også tøyet, samt hengte opp det våte, Men neste år, burde jeg age regler på slike ting. Jeg vil bare ikke virke for rigid,jeg vil gjerne være fleksibelAnonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er syns at du må lage lister for å få folk til å oppføre seg normalt høflige, men det ser altså ut som du er nødt til det. Det er en god ide syns jeg. Du gjør altfor mye for andre og det høres ut som de utnytter deg. Lag lister du, og mail det i en felles mail til andre, at slik må det være heretter. Si at du blir sliten av å gjøre alt for andre. Hvis du sender det i en felles generell mail, så vil ingen enkelt person føle seg hengt ut, men alle vil forhåpentligvis føle seg litt truffet. Jeg ville nok i tillegg skrevet et brev til henne også, siden det går på litt andre ting, nemlig all klagingen. Jeg syns, utifra de eksemplene du har gitt, at det høres ut som du har oppfattet situasjonen riktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg sa da noe om at jeg lager lister der de som ferierer på hyttene skal krysse av hva de gjør av vedlikehold mens de er der, jeg sa også, at jeg måtte ha beskjed innen ca 2 uker om hvilke tidsrom man ønsker feriere på hyttene. "Hyttene". Driver dere med hytteutleie? Anonymous poster hash: 94f59...d50 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er syns at du må lage lister for å få folk til å oppføre seg normalt høflige, men det ser altså ut som du er nødt til det. Det er en god ide syns jeg. Du gjør altfor mye for andre og det høres ut som de utnytter deg. Lag lister du, og mail det i en felles mail til andre, at slik må det være heretter. Si at du blir sliten av å gjøre alt for andre. Hvis du sender det i en felles generell mail, så vil ingen enkelt person føle seg hengt ut, men alle vil forhåpentligvis føle seg litt truffet. Jeg ville nok i tillegg skrevet et brev til henne også, siden det går på litt andre ting, nemlig all klagingen. Jeg syns, utifra de eksemplene du har gitt, at det høres ut som du har oppfattet situasjonen riktig. Hei! Ok, Jeg skal lage en felles Mail om vedlikehold, samt instrukser ved felles opphold på hyttene. Nå er detnogså slik at ingen rekker reise seg før meg om oe mangler ved frokostbordet, eller noen ski skal smøres, et barn skiftes på. Eller noen ting gjøres. Jeg klarer ikke forklare akkurat det nå, men jeg blir nesten litt lettet hver gang jeg slipper sitte med de andre og kan få mulighet til å gjøre noe... Når jeg kommer på forklaringen, skal jeg svare deg, kanskje i morgen. Jeg blir lett rastløs sammen med andre mennesker, så det er ikke så lett for adre heller, Men skal forklare dette seere...:-)Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 "Hyttene". Driver dere med hytteutleie? Anonymous poster hash: 94f59...d50 Nei:)Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ok. Jeg har mye å tenke på, og jeg vil ikke få ødelagt fred og ro i min lille omkrets, Jeg kan ikke velge kutte ut mennesker, da jeg har ansvar for veldig mange rundt meg, Men jeg skal tenke på dette, og faktisk kom vi litt inn på noe da jeg byttet barn idag, jeg pakker nemlig svært systematisk i bilen, i sekkene, samt planlegger enkelte ting. Alle tror jeg gjør dette fordi jeg har Asperger...men det er jo ikke noe diagnostisk tegn/ symptom på aserger det. Da jeg leverte hennes barn over til henne, hennes bil, måtte de kommentere systemet i bilen min. Jeg forstår ikke hva det er som er spesielt, de syns jeg er perfeksjonist, men det er ikke en diagnose! Nå planlegger jeg ferie og vedlikehold. Jeg sa da noe om at jeg lager lister der de som ferierer på hyttene skal krysse av hva de gjør av vedlikehold mens de er der, jeg sa også, at jeg måtte ha beskjed innen ca 2 uker om hvilke tidsrom man ønsker feriere på hyttene. Hun sa da, ja så klart og tusen takk. Jeg tror hun er glad, hun liker meg og ga meg en skikkelig hard klem. Da skal jeg sette opp lister for flere ting, feks om at alle må brette sitt tøy hvis det skal ligge på badet. Nå brettet jeg alles tøy, fordi de slenger sitt tøy i bunker, jeg vrengte også tøyet, samt hengte opp det våte, Men neste år, burde jeg age regler på slike ting. Jeg vil bare ikke virke for rigid,jeg vil gjerne være fleksibelAnonymous poster hash: f98f5...91d Jeg tror det er fornuftig av deg å ønske å være fleksibel. Å ha lister med regler for "alt" tror jeg de fleste vil oppfatte som rigiditet, så kanskje kan du finne en slags mellomløsning. Lag "hytteregler" for det som er viktigst for å få fellesskapet til å fungere, og overse resten. Det kan være krevende for alle å feriere sammen på hytte. Jeg tror det er bedre om du er opptatt av å fortsette med å være fleksibel enn det motsatte. Det blir hyggeligere for alle på den måten:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg tror det er fornuftig av deg å ønske å være fleksibel. Å ha lister med regler for "alt" tror jeg de fleste vil oppfatte som rigiditet, så kanskje kan du finne en slags mellomløsning. Lag "hytteregler" for det som er viktigst for å få fellesskapet til å fungere, og overse resten. Det kan være krevende for alle å feriere sammen på hytte. Jeg tror det er bedre om du er opptatt av å fortsette med å være fleksibel enn det motsatte. Det blir hyggeligere for alle på den måten:-) Hm Nettopp, akkurat som om min mann skulle sagt det, Men han er ikke her. Han mener det er viktigst at jeg justerer meg...da han syns det lett, " vipper over" Da syns han jeg blir så rigid, at det kan være utfordrende for andre. Jeg kan nemlig lage mange regler og lister, men feks hjalp min psykiater meg med å løse opp i liste systemet. Hun sa det var bra, bra med orden, men så forklarte hun ting sånn at jeg forstod at jeg må være bevisst mitt eget ekstreme behov for kontroll, og at dette kan bli litt mye for andre. ( kort forklart) Egentlig gjorde jeg ikke mer enn å lytte, og herme, jeg ville herme etter min psykiater. Og hun var fleksibel, Dette blir en vanskelig balansegang. Men nå er det ett år til neste gang og jeg har jo hatt en ok påske, selv om andre syns jeg gjør alt, så gjør jeg det frivillig, for å slippe å snakke, sitte og prate. Jeg liker sitte, men ikke alt for lenge, når det er å sitte med andre. Vi har hytteregler, jeg har laget en perm, med laminerte sider, der det ikke er tvil om hva som skal gjøres. Men det står ikke noe om å klage der, feks at det ikke er lov... Det kunne kanskje stått noe om folkeskikk der, men det tror jeg min mann vil være helt uenig i.Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ok. Jeg har mye å tenke på, og jeg vil ikke få ødelagt fred og ro i min lille omkrets, Jeg kan ikke velge kutte ut mennesker, da jeg har ansvar for veldig mange rundt meg, Men jeg skal tenke på dette, og faktisk kom vi litt inn på noe da jeg byttet barn idag, jeg pakker nemlig svært systematisk i bilen, i sekkene, samt planlegger enkelte ting. Alle tror jeg gjør dette fordi jeg har Asperger...men det er jo ikke noe diagnostisk tegn/ symptom på aserger det. Da jeg leverte hennes barn over til henne, hennes bil, måtte de kommentere systemet i bilen min. Jeg forstår ikke hva det er som er spesielt, de syns jeg er perfeksjonist, men det er ikke en diagnose! Nå planlegger jeg ferie og vedlikehold. Jeg sa da noe om at jeg lager lister der de som ferierer på hyttene skal krysse av hva de gjør av vedlikehold mens de er der, jeg sa også, at jeg måtte ha beskjed innen ca 2 uker om hvilke tidsrom man ønsker feriere på hyttene. Hun sa da, ja så klart og tusen takk. Jeg tror hun er glad, hun liker meg og ga meg en skikkelig hard klem. Da skal jeg sette opp lister for flere ting, feks om at alle må brette sitt tøy hvis det skal ligge på badet. Nå brettet jeg alles tøy, fordi de slenger sitt tøy i bunker, jeg vrengte også tøyet, samt hengte opp det våte, Men neste år, burde jeg age regler på slike ting. Jeg vil bare ikke virke for rigid,jeg vil gjerne være fleksibelAnonymous poster hash: f98f5...91d Å dra på ferie med deg må være drømmen, hvis det er sånn at du rydder etter alle. Skjønner deg når du sier at du gjerne vil være fleksibel, men da må du kanskje gå på akkord med deg selv? Fleksibilitet er ikke enkelt for aspergere/autister, er det vel? Tror det viktige her er at de andre voksne faktisk skjønner mekanismene dine, og at de tar hensyn til deg og ikke utnytter at du f.eks trenger orden. Virker ikke som om vedkommende dame forstår hvordan du er "skrudd sammen". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Å dra på ferie med deg må være drømmen, hvis det er sånn at du rydder etter alle. Skjønner deg når du sier at du gjerne vil være fleksibel, men da må du kanskje gå på akkord med deg selv? Fleksibilitet er ikke enkelt for aspergere/autister, er det vel? Tror det viktige her er at de andre voksne faktisk skjønner mekanismene dine, og at de tar hensyn til deg og ikke utnytter at du f.eks trenger orden. Virker ikke som om vedkommende dame forstår hvordan du er "skrudd sammen". Hm Jeg vet ikke, Syns hun er ganske snill mot meg, feks ga hun meg en skikkelig lang og hard klem i ettermiddag. Det syns jeg var hyggelig, hun takket meg mye. ( jeg skjønte ikkenforstå hva?) Min mann sier hun utnytter meg, han sier andre og utnytter meg, men akkurat der syns jeg han er litt vel mistenksom. Jeg syns jo hun viser meg mye tillit ved å la meg ha barna så ofte, selv om hun vet jeg har autisme, også liker jeg at hun klemmer meg. Liksom ikke tenker at " hoo hoo skummelt, autist, vil ikke ha klem" Noen tenker sånn, men for meg, nå som jeg kjenner klemmesystemet er det bare hyggelig å bli klemt. Jeg vet dette er Andes måte å vise sin glede, takknemlighet og generøsitet på. Jeg har ingen problemer med å rydde etter andre, det jeg ikke forstår og liker er klaging. Feks at hun klagde på skiene... At ikke hun fant et stekt egg på sin tallerken....? Sånt er vanskelig for meg å forstå, det er mest det det går på:-) Håper ikke min mann har rett, jeg tror noen ganger jeg også føler riktig, har erfart det flere ganger. Han er flink på de mellommenneskelige relasjoner, men jeg tror ikke alle mennesker utnytter, Ikke når de feks sier så mage hyggelige ting også.Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hm...kanskje hun er perfeksjonistisk? Det kjenner du kanskje igjen fra enkelte aspergere, du er vel selv det på noen områder ikke sant? Så hvis du tenker på det på den måten, at hun er perfeksjonistisk: Hun ønsker speilegg på tallerkenen fordi det skulle være ett til alle, og hun fikk ikke. Hun vil ha perfekt smørte ski (ski er jo ulike, så de vil kunne fungere ulikt selv om de har samme smøring). Da er det kanskje lettere å forstå hennes klaging? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hm Nettopp, akkurat som om min mann skulle sagt det, Men han er ikke her. Han mener det er viktigst at jeg justerer meg...da han syns det lett, " vipper over" Da syns han jeg blir så rigid, at det kan være utfordrende for andre. Jeg kan nemlig lage mange regler og lister, men feks hjalp min psykiater meg med å løse opp i liste systemet. Hun sa det var bra, bra med orden, men så forklarte hun ting sånn at jeg forstod at jeg må være bevisst mitt eget ekstreme behov for kontroll, og at dette kan bli litt mye for andre. ( kort forklart) Egentlig gjorde jeg ikke mer enn å lytte, og herme, jeg ville herme etter min psykiater. Og hun var fleksibel, Dette blir en vanskelig balansegang. Men nå er det ett år til neste gang og jeg har jo hatt en ok påske, selv om andre syns jeg gjør alt, så gjør jeg det frivillig, for å slippe å snakke, sitte og prate. Jeg liker sitte, men ikke alt for lenge, når det er å sitte med andre. Vi har hytteregler, jeg har laget en perm, med laminerte sider, der det ikke er tvil om hva som skal gjøres. Men det står ikke noe om å klage der, feks at det ikke er lov... Det kunne kanskje stått noe om folkeskikk der, men det tror jeg min mann vil være helt uenig i.Anonymous poster hash: f98f5...91d Jeg tror det er bra at det verken står noe klageforbud eller krav om folkeskikk i permen:-) Generelt sett så tror jeg også det er en grei regel å ikke forsøke å forandre på andre, men mer holde styr på hvordan man selv ønsker å være. Jeg synes egentlig det høres ut som om du er godt fornøyd med påskeferien, til tross for klagedamen;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg tror det er bra at det verken står noe klageforbud eller krav om folkeskikk i permen:-) Generelt sett så tror jeg også det er en grei regel å ikke forsøke å forandre på andre, men mer holde styr på hvordan man selv ønsker å være. Jeg synes egentlig det høres ut som om du er godt fornøyd med påskeferien, til tross for klagedamen;-) Ja:-) Og jeg satte pris på den klemmen hun ga meg, det føltes som hun ville fortelle meg på en ekte måte at hun likte meg/ elsker meg. Da ble det symbolsk satt en strek over klagingen hennes.( dette vet jeg ikke, men ble en følelse i hjertet mitt) Og jeg kjenner jo meg selv...visse ting glemmer jeg svært fort, Det er noen fordeler ved å være glemsom også.Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hm...kanskje hun er perfeksjonistisk? Det kjenner du kanskje igjen fra enkelte aspergere, du er vel selv det på noen områder ikke sant? Så hvis du tenker på det på den måten, at hun er perfeksjonistisk: Hun ønsker speilegg på tallerkenen fordi det skulle være ett til alle, og hun fikk ikke. Hun vil ha perfekt smørte ski (ski er jo ulike, så de vil kunne fungere ulikt selv om de har samme smøring). Da er det kanskje lettere å forstå hennes klaging? Tja, Det er andre som opplever meg sånn, ikke meg selv. Jeg liker ikke sånn klaging. Når mine ski var bakglatte eller jeg ikke fikk mat, sa jeg" det går fint" For det går fint. Det er for barn sånt ikke går så greit for ... Jeg tenker man som voksen setter andres behov foran sine egne. Kanskje er hun perfeksjonistisk, men klagingen orker jeg ikke.Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ja:-) Og jeg satte pris på den klemmen hun ga meg, det føltes som hun ville fortelle meg på en ekte måte at hun likte meg/ elsker meg. Da ble det symbolsk satt en strek over klagingen hennes.( dette vet jeg ikke, men ble en følelse i hjertet mitt) Og jeg kjenner jo meg selv...visse ting glemmer jeg svært fort, Det er noen fordeler ved å være glemsom også.Anonymous poster hash: f98f5...91d Jeg synes du skal holde fast ved følelsen du fikk ved avskjeden i dag. Jeg tror ofte det vil være sånn når man er mange som skal leve så tett sammen noen dager at enkelte ting ved andre vil være ganske irriterende (som den klagingen), men at man i etterkant allikevel kjenner at det har vært godt å være sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg synes du skal holde fast ved følelsen du fikk ved avskjeden i dag. Jeg tror ofte det vil være sånn når man er mange som skal leve så tett sammen noen dager at enkelte ting ved andre vil være ganske irriterende (som den klagingen), men at man i etterkant allikevel kjenner at det har vært godt å være sammen. Ja, jeg fikk sms sent i går om hvor glad hun er i meg..?? Så da angrer hun kanskje på klagingen sin. Jeg syns dette var hyggelig. Jeg svarer ikke med at jeg er glad i henne, jeg svarte, : takk, hyggelig, smilefjes med lukkede øyne.Anonymous poster hash: f98f5...91d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404977-voksnes-oppf%C3%B8rsel/page/3/#findComment-3622479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.