Gå til innhold

Skremmende av NHD og uproffsjonelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vondt å se at en psykiater svarer at '' kanskje løsningen er at jeg du slutter å onanere ''

Det gir feil signal. Altså å si at man kanskje skal slutte å onanere, hadde kanskje en 4 åring sakt om jeg hadde fortalt mine tanker til 4 åringen. Men en psykiater som også er lege, mener at jeg kanskje bør slutte å onanere. Mine behandlere sier det er sunt og helt normalt. Mens det virker på NHD at han ikke syns det er akseptabelt.

Hvordan i ..... kan jeg da stole på en ny behandler hvis jeg feks legges inn? Hva om behandlern er som NHD og fraråder meg til å slutte å onanere.

For å informere dere, så har jeg ikke noe glede eller lyst til å onanere, jeg gjør det fordi jeg må beskytte meg mot disse onde kvinnene. Jeg er overvåket av Gud hele tiden, og alt jeg gjør blir vist. Det sier Muslimer ikke kommer til å skje. Men jeg tror dem ikke. 

Jeg vil si til NHD: Du skapte dødsangst hos meg, ved å si at jeg kanskje burde slutte å onanere. Du styrker mine tanker om at kvinner har overtaket over de som onanerer.

Flere som føler seg dårlig behandlet av NHD?

Å tulle bort mine problemer kaller jeg dette! 

Jeg har ingen dårlig samvittighet for dette. NHD har mobbet meg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du mener du får dårlige svar her, anbefaler jeg at du prøver et annet nettsted/forum.

Skrevet

Hvis du mener du får dårlige svar her, anbefaler jeg at du prøver et annet nettsted/forum.

Sier psykiater dette på sykehuset også '' hvis du får dårlig svar fra meg, bytt behandler '' ? 

Jeg er lei meg for å kritisere deg, du gjør en bra jobb. Men jeg må si at du skaper angst hos meg, og blir overrasket og redd over at du snakker som om du ikke er fagperson. 

Du beviser bare hva psykiatrien står for, MAKT, OVERTAK, DOMINANS, DRAPSFORSØK, SEKSUELLE OVERGREP, NYTE AV LIDELSE HOS PASIENTER, STRAFFE , TORTURERE

Skrevet

Dersom du ikke har noen glede/nytelse av å onanere så syns jeg faktisk NHD har rett i at du burde slutte med det. Hvorfor skal du gjøre noe slikt mot deg selv bare fordi du er redd det blir vist på dommedag. Du vet jo ikke engang om det blir det. Du har mer å tjene på å høre på andre som mener du ikke har noen grunn til å frykte hverken kvinner eller dommedag.

Skrevet

Dersom du ikke har noen glede/nytelse av å onanere så syns jeg faktisk NHD har rett i at du burde slutte med det. Hvorfor skal du gjøre noe slikt mot deg selv bare fordi du er redd det blir vist på dommedag. Du vet jo ikke engang om det blir det. Du har mer å tjene på å høre på andre som mener du ikke har noen grunn til å frykte hverken kvinner eller dommedag.

Han er psykiater og sier at jeg ikke bør onanere. Jeg gidder ikke å diskutere det med kvinner, jeg har mine tanker om det og thats it. Jeg kan ikke gi disse onde grisene makt over meg på dommedag eller i dette livet, jeg har mine krig. Jeg er så dårlig at jeg er tvunget til å onanere

Nå blir jeg iallefall ikke overrasket om en psykiater sier jeg er tilregnelig. Når NHD kan vise så skremmende atferd.

Å bli dømt mens man er i krig og er plaget av kvinner, er utrolig feigt.

Jeg vil ha førerkort, og få frehdsforhandlinger med kvinnene. 

Hvis jeg ikke er frisk for førerkort, hva får jeg isteden for det? det er en gode som jeg blir fratatt, da må jeg få en annen gode som erstatning. Jeg nekter å la meg være utenfor samfunnet fordi jeg er psykisk syk.

AnonymBruker
Skrevet

Han er psykiater og sier at jeg ikke bør onanere. Jeg gidder ikke å diskutere det med kvinner, jeg har mine tanker om det og thats it. Jeg kan ikke gi disse onde grisene makt over meg på dommedag eller i dette livet, jeg har mine krig. Jeg er så dårlig at jeg er tvunget til å onanere

Nå blir jeg iallefall ikke overrasket om en psykiater sier jeg er tilregnelig. Når NHD kan vise så skremmende atferd.

Hvis jeg ikke er frisk for førerkort, hva får jeg isteden for det? 

Du får ingen kompensasjon for det.

det er en gode som jeg blir fratatt, da må jeg få en annen gode som erstatning. Jeg nekter å la meg være utenfor samfunnet fordi jeg er psykisk syk.

Så får du la deg innlegge slik at du blir frisk da.

Anonymous poster hash: 0abfb...d6d

Skrevet

Du fikk et velment, gratis råd fra en dyktig og profesjonell psykiater.

Skrevet

Hvis jeg ikke er frisk for førerkort, hva får jeg isteden for det? det er en gode som jeg blir fratatt, da må jeg få en annen gode som erstatning. Jeg nekter å la meg være utenfor samfunnet fordi jeg er psykisk syk.

Han sier det fordi det er det du burde gjøre. Han er psykiater, en psykiaters jobb er ikke å være enig med pasientene, men å lære pasienten en annen måte å tenke på for å kunne bli frisk. En psykiater som er enig med deg vil ikke kunne hjelpe deg til å bli bra. Men du blir heller ikke bra om du ikke ønsker det selv.

Det du sier er at hvem som helst kan gjøre hva man vil om man føler seg plaget. Jeg mener tannlegen plager meg, jeg har ingen rett til å true tannlegen fordet, innerst inne vet jeg jo at at det han gjør er til det beste for meg. Slik er det i helsevesenet. Behandling kan føles plagsomt, men noen ganger må plagene til for at man skal få det bedre.

En annen gode fordi du ikke får førerkort må vel være TTkort da. Kanskje du kan få det. Det er ikke førerkort som er avgjørende for om man er utenfor samfunnet eller ikke, jeg har førerkort men føler ikke at jeg er en veldig stor del av samfunnet fordet. Man kan fint delta i samfunnet uten førerkort.

Førerkort er ikke en rettighet man har. Og sikkerheten bør komme i første rekke.

stjernestøv
Skrevet

Det virker ikke som om du får det bedre av å onanere.

Skrevet

Du fikk et velment, gratis råd fra en dyktig og profesjonell psykiater.

LOL? Og det var at han mente at jeg skulle slutte å onanere som kanskje er løsningen for problemet? Han forstår ikke mine avslutnings greier, han sier jeg kanskje bør slutte, men han får ikke inn i pappen at jeg ikke kan slutte før jeg har fått bra avslutning.

Han leser ikke det jeg skriver nøye, jeg kaller han for en meget dårlig psykiater , som ikke bør ha lisens

Skrevet

Det virker ikke som om du får det bedre av å onanere.

Du forstår heler ikke mine tanker. Har ikke noe mer å si til deg. Les mine tråd på nytt. Det er ikke det som er greia, du irriterer meg no jævlig. Les ordentlig! Problemet er ikke onani, fyfaen kan folk være så arrogante og dumme?

Skrevet

Han sier det fordi det er det du burde gjøre. Han er psykiater, en psykiaters jobb er ikke å være enig med pasientene, men å lære pasienten en annen måte å tenke på for å kunne bli frisk. En psykiater som er enig med deg vil ikke kunne hjelpe deg til å bli bra. Men du blir heller ikke bra om du ikke ønsker det selv.

Det du sier er at hvem som helst kan gjøre hva man vil om man føler seg plaget. Jeg mener tannlegen plager meg, jeg har ingen rett til å true tannlegen fordet, innerst inne vet jeg jo at at det han gjør er til det beste for meg. Slik er det i helsevesenet. Behandling kan føles plagsomt, men noen ganger må plagene til for at man skal få det bedre.

En annen gode fordi du ikke får førerkort må vel være TTkort da. Kanskje du kan få det. Det er ikke førerkort som er avgjørende for om man er utenfor samfunnet eller ikke, jeg har førerkort men føler ikke at jeg er en veldig stor del av samfunnet fordet. Man kan fint delta i samfunnet uten førerkort.

Førerkort er ikke en rettighet man har. Og sikkerheten bør komme i første rekke.

Han gir et amatør råd, uten å forstå mine avslutninger. Jeg vurderer å annmelde denne idioten, han forstår ikke mine problemer. Han ser ikke på at jeg sier at jeg må gjøre avslutninger og at jeg blir filmet, det blåser han i, isteden sier han kanksje jeg skal slutte å onanere, for en stein hjerte folk har

stjernestøv
Skrevet

Du forstår heler ikke mine tanker. Har ikke noe mer å si til deg. Les mine tråd på nytt. Det er ikke det som er greia, du irriterer meg no jævlig. Les ordentlig! Problemet er ikke onani, fyfaen kan folk være så arrogante og dumme?

Jo takk for det du, nå var du hyggelig. Har ikke gjort ant enn å prøve å hjelpe deg. 

Skrevet

Jeg beklager til NHD for at jeg sier det jeg sier. Jeg er sint, redd, fortvilet og stresset. Jeg føler ingen tar meg på alvor, og forstår mine problemer. Jeg skal ikke annmelde NHD. Men mener at han ikke svarer meg, og svarer andre mye mer. Og at han ikke leser tekstene jeg skriver nøye, det er filminga som er saken her, ikke onani

AnonymBruker
Skrevet

Han gir et amatør råd, uten å forstå mine avslutninger. Jeg vurderer å annmelde denne idioten, han forstår ikke mine problemer. Han ser ikke på at jeg sier at jeg må gjøre avslutninger og at jeg blir filmet, det blåser han i, isteden sier han kanksje jeg skal slutte å onanere, for en stein hjerte folk har

Hvilke avslutninger er det du må gjøre? Og er de klin umulig å få til?

Anonymous poster hash: 277c2...a55

Skrevet (endret)

Det NHD forstår, som ikke du forstår, er at det bare er din fantasi som sier at du blir filmet. Han forstår at det ikke er snakk om virkelighet og reell frykt. Det betyr ikke at du ikke er redd eller frykter dommedag, men at det kun er dine tanker som gir deg denne frykten. Du lever på en måte ikke i virkeligheten, men i dine egne tanker.

Endret av Trine
Skrevet

LOL? Og det var at han mente at jeg skulle slutte å onanere som kanskje er løsningen for problemet? Han forstår ikke mine avslutnings greier, han sier jeg kanskje bør slutte, men han får ikke inn i pappen at jeg ikke kan slutte før jeg har fått bra avslutning.

Han leser ikke det jeg skriver nøye, jeg kaller han for en meget dårlig psykiater , som ikke bør ha lisens

Ok. Hvilket svar ønsker du fra nhd?

Skrevet

Ok. Hvilket svar ønsker du fra nhd?

Om han er enig om jeg lever i virkeligheten, og om han mener jeg er psykotisk, og hva jeg skal gjøre med angsten for kvinnene. Jeg føler meg så plaget at hvert skritt jeg tar får dem brukt mot meg, hva skal jeg gjøre? annmelde de til politiet?

Skrevet

Det NHD forstår, som ikke du forstår, er at det bare er din fantasi som sier at du blir filmet. Han forstår at det ikke er snakk om virkelighet og reell frykt. Det betyr ikke at du ikke er redd eller frykter dommedag, men at det kun er dine tanker som gir deg denne frykten. Du lever på en måte ikke i virkeligheten, men i dine egne tanker.

Vil at han svarer på filminga, og de tankene, og ikke fokuserer på kun onani og sier jeg kanskje bør slutte med det, det er jo filminga og mobbingen som er problemet, ikke selveste onani

Skrevet

Vil at han svarer på filminga, og de tankene, og ikke fokuserer på kun onani og sier jeg kanskje bør slutte med det, det er jo filminga og mobbingen som er problemet, ikke selveste onani

Forstår det. Men hadde du trodd på han om han hadde fortalt deg at tankene dine bare er tull, at det ikke en noen filming eller dommedag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...