AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Jeg har nå fått tilbake min 5 depresjon. Har vært bra noen år nå, selv om jeg har slitt med gAd underveis. Nå er alt bare mørkt, jeg vet ikke hvilke av tankene mine som er en følge av depresjonen og hvilke som er reelle. Er d dårligere sjanse for å bli bedre av depresjon jo flere man har? Jeg må jo til legen, men det er jo ikke åpent nå i påska og jeg aner ikke hvordan jeg skal holde ut. Er d noe jeg kan gjøre selv? Bruker 150 mg efexor, kan ikke øke denne for da slår Levra mi seg vrang. Anonymous poster hash: 91820...31f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Ja, dessverre KAN det være vanskeligere å behandle for hver gang en får en ny depresjon. Løsningen for deg må være å legge til en annen medisin til Efexor. I påvente av legetime kommende uke kan du holde deg i vanlig, daglig aktivitet. Det hjelper. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 Skrevet 5. april 2015 Trådstarter her: Hvilken medisin nhd vil du eventuelt foreslå ? Jeg er så redd og deprimert nå (kombinert angst/depresjon) , en navnløs, uspesifikk , intens angst fulgt av en veldig håpløshetfølelse. Har som sagt vært bra i flere år nå. Og jeg blir helt motløs av å få det tilbake igjen:( skal det aldri ta slutt? Hvorfor kan jeg ikke være normal? D er 3 uker siden det dukket opp på nytt. Jeg hadde håper d skulle gå over av seg selv. Har tidligere brukt wellbutrin i tillegg til efexor, men ganske god effekt. Men av diverse grunner kan jeg ikke bruke dette lenger. Anonymous poster hash: 91820...31f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.