Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten.

Hvorfor er det slik at man blir mer sårbar når man er så sliten?

Jeg holdt på å grine av fortvilelse idag da jeg sto midt oppi alt jeg måtte gjøre mens mannen min satt og så på fotball.

Jeg klarte heller ikke å fortelle broren min at vi skal flytte. Orker ikke kritikk nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grått av slitenhet mange ganger i livet og tenkt at nå gråter jeg fordi jeg er sliten. Har ikke følt at det har noe med sårbarhet å gjøre, men ren skjær slitenhet som kommer til uttrykk. En utladning/reaksjon på nettopp det.

Anonymous poster hash: 7c109...211
Skrevet

Du ble ikke litt oppgitt av mannen din hvis han så fotball og ikke hjap deg? Bare en tanke jeg fikk..... jeg kan bli skikkelig frustrert av det.

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten.

Hvorfor er det slik at man blir mer sårbar når man er så sliten?

Jeg holdt på å grine av fortvilelse idag da jeg sto midt oppi alt jeg måtte gjøre mens mannen min satt og så på fotball.

Jeg klarte heller ikke å fortelle broren min at vi skal flytte. Orker ikke kritikk nå.

Jeg forstår du blir fortvilet hvis det hele tiden er du som står med alt.  Hvis det bare var en fotballkamp mannen din skulle se, og han er med på å bære lasset ellers, så må du prøve å se på helheten.  Jeg holder også lett på å gråte når jeg er sliten. Da tåler jeg veldig mye mindre enn ellers.

Skrevet

Familien min har vært sterkt uenig med meg i at leiligheten må fikses litt før takstmann og fotograf kommer. Så jeg har stått alene med det meste, og idag var jeg så sliten at jeg knapt klarte å stå på beina. Dette så de, men de mener det er min egen skyld.

Det er med gråten langt oppi halsen jeg skriver dette.

Skrevet

Familien min har vært sterkt uenig med meg i at leiligheten må fikses litt før takstmann og fotograf kommer. Så jeg har stått alene med det meste, og idag var jeg så sliten at jeg knapt klarte å stå på beina. Dette så de, men de mener det er min egen skyld.

Det er med gråten langt oppi halsen jeg skriver dette.

Jeg går ut fra at det ikke er så lett å få de til å innse at det kan gi høyere takst.  Du må bare prioritere det du tror har mest å si for førsteinntrykket, og ellers tenke litt på deg selv. Du kan ikke klare alt alene.

Skrevet

Jeg går ut fra at det ikke er så lett å få de til å innse at det kan gi høyere takst.  Du må bare prioritere det du tror har mest å si for førsteinntrykket, og ellers tenke litt på deg selv. Du kan ikke klare alt alene.

Jeg har nedprioritert mye, og er lei meg for at jeg ikke klarte å komme i mål.

Skrevet

Du skal ikke være lei deg for at du ikke klarte å komme i mål.  Du skal være glad for det du har klart.  Så lenge vi setter oss høyere mål enn vi klarer og ikke klarer å godta at dette ble for mye, så vil vi alltid slite og føle oss mislykket.  Prøv heller å glede deg over det du har gjort, som sannsynligvis vil gjøre det lettere å få solgt.  Det ikke du har klart får de nye eierne ta seg av.  

mariaflyfly
Skrevet

Det er en ting jeg sier til elevene mine om og om igjen, og det er at dersom de kan se seg sjøl i speilet og si at de har gjort så godt de kan, er det bra nok. Da er det ingen som kan forlange noe mer.

Det høres ut som at du har gjort så godt du kan og mer til. Det er bra nok. :)

Lykke til med salg av kåken! :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe rart at du er sliten og stresset nå, og det er helt naturlig at det skal lite til før du reagerer. Når terskelen blir lav, reagerer folk forskjellig - noen blir irritable og sinte for "ingenting", andre blir på gråten. Det et er ikke noe unaturlig sårbart ved det.

Fasen mellom kjøp og salg er veldig stressbetont, lykke til i tiden som kommer!

Skrevet

Tusen takk for svar og råd. Ser nærmere på dem i morgen. Natta :)

Skrevet

At man blir mer sårbar når man er sliten er nesten så logisk som at noe faller når du slipper det. Det er nærmest en naturlov. Hvorfor det er slik vet jeg dessverre ikke. Men du er ikke alene om å oppleve det. Også de som er 100% friske opplever det.

Synes det er ille å lese at du er så alene om alt du har å gjøre nå. At mannen din sitter og ser fotball mens du jobber er ikke bra. Ja, Tippeligaen startet i dag, men likevel. Fotball kan ikke prioriteres foran viktige ting.

Håper du får en bedre dag i morgen (evt i dag, jeg ligger 7 timer bak i tid).

Skrevet (endret)

At man blir mer sårbar når man er sliten er nesten så logisk som at noe faller når du slipper det. Det er nærmest en naturlov. Hvorfor det er slik vet jeg dessverre ikke. Men du er ikke alene om å oppleve det. Også de som er 100% friske opplever det.

Synes det er ille å lese at du er så alene om alt du har å gjøre nå. At mannen din sitter og ser fotball mens du jobber er ikke bra. Ja, Tippeligaen startet i dag, men likevel. Fotball kan ikke prioriteres foran viktige ting.

Håper du får en bedre dag i morgen (evt i dag, jeg ligger 7 timer bak i tid).

Ok. Da vet jeg det. Takk for svar.

Det var liksom ikke bare en kamp.

Søndag holdt det på å gå skikkellg ille - da var jeg på nippet til å kaste han ut, for da var jeg så forbannet på han at jeg eksploderte. Det som hindret meg var tanken på at vi har kjøpt hus.

Håper du har det fint i USA :)

Endret av hww
Skrevet

Søndag holdt det på å gå skikkellg ille - da var jeg på nippet til å kaste han ut, for da var jeg så forbannet på han at jeg eksploderte. Det som hindret meg var tanken på at vi har kjøpt hus.

Bra du kan bli litt forbanna og synes jeg. Høres akkurat som som her, bortsett fra at jeg ikke kan kaste han ut.

Skrevet (endret)

Fotball kan ikke prioriteres foran viktige ting.

Fint å vite at det finnes menn på denne planeten som mener dette :wub:   Jeg har klart å finne meg en slik mann selv, men avkommet vårt har ikke arvet denne litt sjeldne egenskapen. 

Endret av laban
Skrevet

Takk for det :) Ja, jeg har det fint. Drar hjem på fredag, det blir jo nesten litt trist. Men på en annen side blir det godt å komme tilbake til hverdagen igjen.

Jeg skjønner jo at man kan like fotball. For enkelte er fotball langt viktigere enn religion. Jeg kan også like å se en fotballkamp, men det blir galt når man nedprioriterer viktige ting for å se fotball hele dagen. Tror det er viktig å ha en balanse i det, hvis det er en kamp man vil få med seg, så får man gjøre husarbeidet før kampen. Sånn tenker i alle fall jeg :)

Skrevet

Takk for det :) Ja, jeg har det fint. Drar hjem på fredag, det blir jo nesten litt trist. Men på en annen side blir det godt å komme tilbake til hverdagen igjen.

Jeg skjønner jo at man kan like fotball. For enkelte er fotball langt viktigere enn religion. Jeg kan også like å se en fotballkamp, men det blir galt når man nedprioriterer viktige ting for å se fotball hele dagen. Tror det er viktig å ha en balanse i det, hvis det er en kamp man vil få med seg, så får man gjøre husarbeidet før kampen. Sånn tenker i alle fall jeg :)

Jeg er enig med deg. Det er jo fint å ha noe å brenne for, men ikke når man blir sur resten av kvelden fordi laget har tapt.... skjønner vel ikke sånt jeg...

Vi har dessverre for liten plass, så jeg får ikke gjemt meg unna. Men nå skal jeg kjøpe headset, det må vel være greit. Da slipper jeg å høre på det maset fra tribunen i bakgrunn når jeg ønsker å få litt ro i hodet etter jobb. Er lei av hele tv-en.

Kanskje jeg skal sette på litt muskk som jeg liker hele kvelden også.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Det er jo fint å ha noe å brenne for, men ikke når man blir sur resten av kvelden fordi laget har tapt.... skjønner vel ikke sånt jeg...

Vi har dessverre for liten plass, så jeg får ikke gjemt meg unna. Men nå skal jeg kjøpe headset, det må vel være greit. Da slipper jeg å høre på det maset fra tribunen i bakgrunn når jeg ønsker å få litt ro i hodet etter jobb. Er lei av hele tv-en.

Kanskje jeg skal sette på litt muskk som jeg liker hele kvelden også.

Han noen fine siste feriedager:)

Skrevet

Tusen takk for svarene.

Det viser seg at det var verdt slitet. Men det er jammen meg ikke bare-bare å selge idag, der det skal se noenlunde likt og rent ut i alle hjem på bildene.

Skal aldri selge mer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...