Gå til innhold

Sarotex og dosering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Sarotex 100 mg hver dag siste året grunnet depresjon og bekymringer etter familievold. Jeg har slitt med panikkangst og da følt at jeg har mistet kontrollen over kroppen min og dens utbrudd. Jeg har siste måneden økt til 150 mg per dag og nå fordelt på 2 morgen, 2 ettermiddag og 2 kveld. Dette har hjulpet meg masse og jeg føler jeg er ett nytt menneske når det gjelder følelser og ro i kroppen. Bekymringer og andre vrangheter jeg før hadde er borte. Søvn og annen ro i kroppen er også så utrolig mye bedre. Så nå lurer jeg på andre sine erfaringer med dette og bruk av Sarotex?

Skrevet

Det er jo utrolig godt å høre at medisinen hjelper deg etter denne fryktelige hendelsen.

Jeg har aldri brukt TCA selv, men det kan jo være veldig fine medisiner så lenge man er heldig og ikke er plaget med bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...