DoleMari Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Jepp. Angst for at jeg egentlig er gal, bare at jeg klarer å være normal. Angst for at jeg egentlig synes livet suger og at jeg egentlig er deprimert eller suicidal eller noe slikt Samme her:) Det er komisk egentlig. Du er jo en smart fyr. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Jobbe... Det er lett å kombinere jobb med trygd nå. Det er bare å sette i gang det. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Det er lett å kombinere jobb med trygd nå. Det er bare å sette i gang det.Da vil de i alle fall snakke, om jeg får mye mer penger for bare litt jobbing. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Jeg vil ikke jobbe, men hvis jeg ikke kvalifiserer for trygd så må jeg jo det. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Da vil de i alle fall snakke, om jeg får mye mer penger for bare litt jobbing. Det vet faktisk ikke "folk" noe om. Om det funker med litt jobbing er det jo bare å si fra seg trygden og jobbe 100%. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 (endret) Jeg vil ikke jobbe, men hvis jeg ikke kvalifiserer for trygd så må jeg jo det. Er det noen som hevder du ikke kvalifiserer for trygd? (Bortsett fra "folk") Endret 7. april 2015 av slabbedask 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Folk vet det meste. Og de har meninger om det meste. Kaller meg "igle" etc.Nei, jeg gir opp. Gidder ikke foreta meg noe som helst. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Jeg vil ikke jobbe, for da må jeg "ut blant folk", men hvis man ikke kvalifiserer for trygd må man jobbe. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Jeg vil ikke jobbe, for da må jeg "ut blant folk", men hvis man ikke kvalifiserer for trygd må man jobbe. Har NAV sagt du ikke kvalifiserer for trygd? Og hvis du har angst for "folk" finnes det sikkert behandling for det. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Har NAV sagt du ikke kvalifiserer for trygd? Og hvis du har angst for "folk" finnes det sikkert behandling for det. Nei de har ikke sagt noe om det, de sa de trodde jeg kvalifiserte. Behandling? Jeg vet ikke om noe jeg kan gjøre. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Nei de har ikke sagt noe om det, de sa de trodde jeg kvalifiserte. Du fikk trygd fordi de "trodde" du kvalifiserte? Behandling? Jeg vet ikke om noe jeg kan gjøre. Stay trygda da? 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Nei, på vedtaket sa de ikke noe om å tro, men de gangene jeg har tatt opp dette med dem. Saksbehandlere/kontaktpersoner. Stay trygda blir i alle fall resultatet... 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Nei, på vedtaket sa de ikke noe om å tro, men de gangene jeg har tatt opp dette med dem. Saksbehandlere/kontaktpersoner. Stay trygda blir i alle fall resultatet... Så godta det da, og bli ferdig med grublingen. Skjønner ikke poenget med starte ny tråd om dette temaet sånn ca 1 gang i måneden år etter år. Så sånn er det med den saken. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Men er litt kjipt at folk ser på meg som parasitt, det tror jeg. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Men er litt kjipt at folk ser på meg som parasitt, det tror jeg. Hvis du ikke bor på et lite sted med 50 innbyggere, så tror jeg ikke "folk" aner at du er trygda. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Selvsagt vet de det. Eller de tror jeg er sosialklient egentlig tror jeg. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. april 2015 Skrevet 7. april 2015 Selvsagt vet de det. Eller de tror jeg er sosialklient egentlig tror jeg. Tviler på at dette er "selvsagt". Men du får flytte til en storby da hvis du mener dette er for plagsomt. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. april 2015 Forfatter Skrevet 7. april 2015 Fordeler og ulemper. 10k er vel nok. Nei vi må forsette den originale og konstruktive samtalen i morgen, om den ikke er borte. "Ned om kvelden". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.