Gå til innhold

Er DOL blitt er kjerring-forum?

25 stemmer

1. 1. Har DOL utviklet seg til å bli et kjerring-forum?

• Ja
      21
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

41

• laban

5

• Madelenemie

3

• frosken

2

AnonymBruker

"Utviklet"?

Har det ikke alltid vært et kjerring-rede? Tanter som sitter der med sin Earl Grey med suketter og loser fortapte sjeler gjennom livet.

Noe sånt, vel.

Anonymous poster hash: fc1a7...636

Sånn er det nok, vel.

Men men.

Anonymous poster hash: bb592...186

Annonse

AnonymBruker

Det ene utelukker ikke det andre, vel. Anonymous poster hash: 80555...82b

Mulig det. Men når jeg leste her så lurte jeg på hva enkelte forventet å finne på et helseforum. Om det er her vi skal diskutere bilmotorer, eller hva?

Jeg synes dette er en nedlatende måte å behandle folk som sliter på.

Anonymous poster hash: c1a0f...78f

AnonymBruker

Hvorfor er du anonym? Skjønner du ikke at med den måten du uttrykker deg på, så skjønner alle hvem du er?

Alle anonyme, bortsett fra deg, i denne tråden uttrykker seg på den måten ser det ut som.

Anonymous poster hash: 55c0e...1a0

AnonymBruker

Mulig det. Men når jeg leste her så lurte jeg på hva enkelte forventet å finne på et helseforum. Om det er her vi skal diskutere bilmotorer, eller hva?

Tror ikke dette dreier seg om bilmotorer eller ikke. 

Annonse

AnonymBruker

Tror ikke dette dreier seg om bilmotorer eller ikke. 

Jeg tok et eksempel som jeg var sikker på ikke ville bli tatt for å være kjerringprat.  Ellers kan en jo diskutere hva kjerringprat egentlig er.

AnonymBruker

Snakke om følelser, mens man går rundt i ring år etter år? 

Noe sånt.

Anonymous poster hash: 2eecb...9f3

Og jeg som trodde det var bleievask  :)

Jeg er enig i at kvinner stort sett snakker mer om følelser enn hva menn gjør.  En kan jo diskutere hva som er mest fornuftig.  Jeg har mest tro på en mellomting. Likevel er vi vel alle som vi er og enkelte havner nok litt for mye i en grøft. Men vi er jo bare vanlige mennesker. 

AnonymBruker

Kjerringer sladrer og mener for mye om andre. Her er jo kjerringånden rett og slett satt i system. (Noe i den duren.)

Anonymous poster hash: fc1a7...636

Jeg kan ikke si jeg har sett så mye kjerringprat på dol da.  Men det er kanskje jeg som ikke har registrert det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...