Gondor Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Jeg er langt nede og da er det depresjonen som snakker. For en stund siden var jeg hypoman, ogda var det den som snakket. Og når medisinene fungerer er det de som gjør at jeg tenker ogføler som jeg gjør.Så hvorfor skal jeg ta meg selv så alvorlig når jeg kun er kjemiske reaksjoner? Det enestesom betyr noe er at jeg tar meg av barna mine og får et hjem til å fungere.Hver gang jeg ser sannheten om mitt eget liv som betyr økonomisk avhengighet av andre, et mislykketarbeidsliv og et mislykket kjærlighetsliv raser jeg rett ned i et sort hull. Men hjernen og detmentale overlevelsesinstinktet er godt laget og sørger for at andre ting kommer i fokus ogat det blir lagt et teppe over det grimme. Men det er der allikevel og preger meg hele tiden.Når jeg dør håper jeg virkelig at jeg går inn i den store tilintetgjørelsen og forsvinner totalt.Jeg vil bli til støv. Ingenting ved meg skal overleve og ingenting skal gjenoppstå fra meg.Ja ja. Om en stund kvitrer jeg vel igjen som Nora i Et Dukkehjem og spiser makroner til dettyter ut av ørene mine. 0 Siter
Inner self Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Jeg synes jeg ser din personlighet imellom linjene på alle dine innlegg, både de oppstemte, nedstempte og på de nøytrale, så du er mer en de kjemiske prosessene som foregår i hjernen din 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Alt som foregår i menneskekroppen er kjemiske reaksjoner, så vi er alle i samme båt Anonymous poster hash: 8b0e0...71d 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Det er egentlig ganske rart at vi er bevisste. Eller er det bare en illusjon? 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Det er egentlig ganske rart at vi er bevisste. Eller er det bare en illusjon?Det er egentlig ganske rart at vi er bevisste. Eller er det bare en illusjon? Kanskje alt er en drøm, et mareritt? Noe sånt. 0 Siter
FGT Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Det er egentlig ganske rart at vi er bevisste. Eller er det bare en illusjon? Syns ikke det er rart at vi er bevisste. 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Syns ikke det er rart at vi er bevisste. Der tar du desverre feil. 0 Siter
FGT Skrevet 11. april 2015 Skrevet 11. april 2015 Der tar du desverre feil. Du syns det er rart t vi er bevisste, mens jeg syns ikke det er rart at vi er bevisste, hva er det som er feil med det ? 0 Siter
Gondor Skrevet 12. april 2015 Forfatter Skrevet 12. april 2015 Jeg har ligget som en død torsk i 24 timer og ikke spist noenting. Etterhvert har jeg kommet meg såpass at jeg harkunnet gjøre noe med tankene mine. Nå er jeg ute av det og barna kan lene seg til meg igjen. Jeg skal rydde, vaske,dusje og gå tur i det nydelige været. Så blir det god søndagsmiddag.Jeg synes disse opp- og nedturene er utrolig slitsomme å forholde seg til. Jeg synes det er vanskelig å aksepterepsykdommen. Det føles ut som jeg er besatt av en demon. Jeg skulle ønske jeg kunne hamle opp med de absurde paranoidetankene med en gang de meldte seg.Jeg er forresten i god gang med en livsstilsendring. Kanskje det vil hjelpe litt? Sånn angående kjemi mener jeg.Nå skal jeg vaske badet slik at det er rent og pent til barna våkner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.