Gå til innhold

Vi som har pf....


Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har aldri vært så glad i alkohol egentlig, så jeg blir passe brisen på EN vodkadrinkboks:) Drakk endel i helger da jeg var yngre, eneste.

Jeg tenker at det er bedre å ta seg EN dring enn en Sobril. Blir så sløv av Sobril, våkner og blir med glad av drinken. Så en drink i ny og ne tror jeg at jeg skal begynne å unne meg:)

 

Hva var grunnen til at du fikk amfetamin-medisin? Bruker man det for autisme?

Ja, går i terapi.

bra:-)

min psykiater ville la meg prøve det, så oppfattet hun at jeg ble for hyper og våken av det og tok det vekk.

sånn omtrent er det.

jeg prøvde det likevel videre, men så ble jeg mer uforsiktig, tok mer sjanser, spesielt i trafikken, endret litt personlighet også, fikk kommentarer fra min mann, han skjønte ikke hva det var med meg, han visste ikke atjeg tok det fortsatt, men jeg skjønte det selv, så jeg skjønte denne medisinen ikke er så uproblematisk.

det er lett å ikke ta medisin, men jeg tenker noen ganger på at slitenhet slapp jeg...men jeg vil ikke endre personlighet, så derfor lar jeg være.

jeg tror en liten dose kunne vært ok, men det skjønner ikke så mange, så da får det bare være:-)

jeg begynte selv å drikke alkohol etter at jeg begynte hos min psykiater, og min psykiater oppmuntret meg til å drikke,( eller mente jeg godt kunne ta et glass vin om kvelden, så jeg startet med det) så derfor begynte jeg drikke mer regelmessig, noe jeg liker, jeg liker smaken på vin, ikke noe annet av alkohol, jo musserende og sherry, og noen likører, sånne blanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Trine

    11

  • Madelenemie

    7

  • slabbedask

    7

  • DoleMari

    5

Mest aktive i denne tråden

Et tilleggsspørsmål.

Hvordan vet en at en gjør sitt beste i terapien?

Jeg føler ofte at jeg kunne gjort det enda bedre.

Jeg har det med å sette høye krav til meg selv, så jeg vet ikke forskjellen på det. Derfor fant jeg ut at jeg skulle spørre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...