Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått opp en kilo i påska, har jeg klart å få den til å forsvinne igjen :-)

Veide i morges 73,8 kilo. Skal nærme meg 70 til 17. mai. Har begynt m skritteller. Det er motiverende, men i dag ble det bare 5000 pga dårlig rygg :-(

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
Skrevet

Veide 81.9 i morges. Jeg har tenkt å gå ned 4 kg innen September, for da har jeg meldt meg på et løp. Jeg løper ikke fort uansett, men må ned i vekt (og dermed opp i fart) for å ikke dumme meg helt ut.

Skrevet

På lørdag var jeg nede på et tall jeg ikke har sett på lenge, målet er en liten kilo til ned, til jentungen skal konfirmeres om nesten 4 uker. Så vi får se. :) Ingen krise om det ikke går, bunaden passer lell. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...