Gå til innhold

brunt tiss, og følelsen av å måtte tisse hele tiden

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

i dag etter dobesøk såg jeg brun-hvitt tiss dråper i doskåla og når jeg går så føles det som om blæra er nesten helt full, selvom jeg har tømt blæren flere ganger i dag. det med at blæra føles full mens jeg går har jeg ikke hatt siden i fjor høst når jeg gikk en lang tur, men i dag kom den tilbake og det er verre i dag enn forrige gang. hva kan dette være?

Fortsetter under...

Svir det når du tisser? Brunaktig farge på urinen er ofte et tegn på at du har drukket litt lite, da blir urinen mer konsentrert og mørk i fargen. Følelsen av å måtte tisse hele tiden er et symptom på urinveisinfeksjon, men kan også sikkert skyldes mye annet. Man kan føle at man må tisse ofte om man er litt oppblåst i magen, akkurat som det blir konstanst press på blæra.

Jeg synes dette høres ut som urinveisinfeksjon. Jeg har fått påvist det, selv om jeg ikke hadde vondt når jeg tisset. Du kan kjøpe en selvtest på apoteket. Hvis det ikke gir seg eller blir verre bør du oppsøke lege. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...