Gå til innhold

Facebook - hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skrive på vegne av en venninne, eller, fordi jeg blir irritert på en venninne sine vegne, og vil høre hva andre mener. 

Hun har en kjæreste, en kjæreste som hun er veldig glad i, de har mye kjekt og fint sammen, men de har det også vanskelig. De har vært sammen i to år. I det første året var han utrolig sjau - ubegrunnet. For et halvt år siden finner hun ut at han har vært utro. De er fortsatt sammen, men hun sliter med å stole på han. 

Jeg synes ikke han er flink til å vise henne at han er til å stole på, overbevise, gjøre det godt igjen. Det kommer stadig opp små ting som sier hvertfall meg at han ikke er til å stole på. Dette er jo et problem for de.

Han vil at de skal flytte sammen, men hun klarer ikke før hun stoler på han igjen. I tillegg har han i det siste fortalt henne flere ganger at han er lei, vet ikke hva han vil osv...for så dagen etterpå si at han elsker henne og vil. Hvordan skal hun bli sikker da??

På facebook i dag skrev han et kryptisk innlegg: "På fredag skjer det, gleder meg litt...:)". (Han skal opereres i en fot...)

Kommentaren som kommer først er fra ei dame som han har chattet litt med og som har gjort venninnen min usikker. Hun vet at han har fortalt om problemene deres til denne damen. Hun skriver "Skal du gifte deg? (ansikt som ler)" 

Som at hun sier "haha, jeg vet jo at du ikke skal det, fordi dere har jo problemer...?

En annen kommentar fra en kompis er: Skal du endelig få deg noe?

En annen igjen: Skal du kappe strengen? :-D

Han svarer på disse og andre kommentarer på følgende måte.

"Hehe, Det blir noe på meg innimellom, strengen ER allerede kappet, jeg HAR vært gift (aldri mer?) men det går nok bra på fredag ;-)

Venninnen min blir lei seg, først pga. kommentaren fra denne damen, så for at han forteller hun og "hele verden" at han antageligvis ikke skal gifte seg igjen. (Han vet at hun vil og han har aldri sagt at det ønsker ikke han, dersom ting ordner seg)

Kommentaren "det blir noe på meg innimellom", var jo ikke akkurat artig for hun. (De har faktisk ofte sex.)

Han forteller alle at han ikke kan få barn lenger. Noe hun faktisk ikke har lyst at alle skal vite, evt. enda, spes ikke familien hennes som han har på facebook. 

Hun forteller han så at hun ikke synes dette var noe artig, og han svarer knapt på en sms med. "Jeg gir bare opp snart". Han rømmer og gidder ikke å kommunisere som vanlig. 

Hva synes dere? overreagerer jeg/hun?

Anonymous poster hash: 4eb43...0bc
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405229-facebook-hva-synes-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...