Gå til innhold

Mørbanket i kroppen pga medisin??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig å føle seg mørbanket i hele kroppen av en tablett?

Dette er anfalls-medisin mot migrene.

Det er helt snålt.

Jeg tror Stjernestøv har et poeng, det kan like gjerne være symptomer knyttet til migrenen du opplever? Min mor hadde migrene da jeg vokste opp, og hun sa at hun hadde det som under en kraftig influensa når hun hadde anfall. Hun var svimmel, kvalm (kastet ofte opp smertestillende), lyssky og hadde vondt i kroppen i tillegg til hodepinen. Jeg husker det som at hun var sengeliggende et par dager når hun hadde anfall.

Jeg ville bedt legen om å få prøve en annen type medikamenter. Da finner du også fort ut om det skyldes pillene eller migrenen.

Jeg har prøvd flere forskjellige typer medisiner mot migrene.

Jeg vet det er medisinen, for jeg kjenner det kort tid etter inntak av medisinen (ikke før), og jeg merker når medisinen er ute av kroppen for da er jeg ikke slik mer. Akkurat som at jeg er mørbanket så lenge medisinen er i kroppen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...