Gå til innhold

Tror dere dette er bra eller ikke (hustak) ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har et 30 år gammelt tak. Tror dere dette er et seriøst og bra tiltak, eller bare lureri?

http://nytt-tak.norsktakfornying.no/hvorfor-har-ingen-fortalt-oss-dette/?utm_source=amedia&utm_medium=bilag&utm_content=sak-07&utm_campaign=cm_2015

Jeg har ikke hørt om denne metoden tidligere, men så ganske nøye gjennom nettsiden deres og fant flere tegn på at de er seriøse. De er også omtalt både på dinside.no og Vi i villa (kanskje det ikke heter akkurat det?). Rent logisk så virker løsningen ok - under forutsetning av at nåværende tak ikke er altfor dårlig. Tror jeg ville ha kontaktet dem, hvis jeg var deg.

AnonymBruker

Vi har et 30 år gammelt tak. Tror dere dette er et seriøst og bra tiltak, eller bare lureri?

http://nytt-tak.norsktakfornying.no/hvorfor-har-ingen-fortalt-oss-dette/?utm_source=amedia&utm_medium=bilag&utm_content=sak-07&utm_campaign=cm_2015

Vil du ha et tak som ser pent ut, som holder seg pent og som tåler all slags vær, men som samtidig ikke er for dyrt, vil jeg anbefale Decratak. Vi slipper til og med mose da dette ikke er naturstein. Det kan bli mose på takpapp og shingel, og på takstein osv, men ikke på Decra. Naboens tak er mosegrodd, det er ikke vårt :) 

Vi skiftet for 7 år siden og angrer ikke. 

Anonymous poster hash: b8582...b38

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...