AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Min gutt på 8 år fortalte at to jenter i klassen sa i dag at de er forelsket i ham. Han syntes det var flaut. Jeg sa det var jo koselig da, at de liker deg godt! Han sa at den ene hadde spurt om de skulle kysse. Han hadde svart ok. Så hadde de kysset på munnen. Den andre hadde ikke spurt, men hun fikk se på. Det hadde tatt lang tid fordi de først måtte gjemme seg bort så ingen andre så det og ertet. Hvordan syns du det var å kysse da? spurte jeg. Han visste ikke men så litt flau ut. - Mamma, jeg er jo bare ÅTTE år! sa han, nesten forskrekket over seg selv. Så i dag må jeg vaske tunga med såpe, konstaterte han. Nei såpe trenger du vel ikke, det smaker vel vondt, sa jeg. Ok, da må jeg i alle fall bruke skikkelig varmt vann! sa han. Så sa han: Håper ikke hun blir helt avhengig av å kysse hver dag. Jeg sa: Du kan jo bestemme selv, vet du, om du vil kysse eller ikke. - Ja da får det bli 1 gang i året, det er passe nok, sa han. :-) Anonymous poster hash: d60cb...a11 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405296-fra-barnemunn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.