AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 Skrevet 20. april 2015 Jeg klarer ikke personlige ting. Hvis noen i familien begynner å snakke om noe personlig så blir jeg anspent og får ubehag, og det er som det stopper i hodet mitt, og ingenting kommer ut. Liksom fryser. Og prøver å dreie det over på noe annet... later som jeg misforsår eller noe. Det er ikke noe jeg planlegger, jeg bare liker det ikke. F.eks. følelser i relasjonen. Hvis noen begynner å snakke om fortiden... det samme skjer egentlig når noen (hvem som helst) kritiserer meg eller kødder litt... klarer ikke reagere... Jeg begynte å stenge følelser og andre mennesker ute i tenårene, pga. problemer som oppstod hjemme. Jeg har ikke forandret meg, og jeg føler mindre og mindre ensomhet med åra, blir mer og mer selvstendig. Noe jeg antar skjer med alderen for alle. Men det er på en måte litt trist og. Anonymous poster hash: 45405...323 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.