Gå til innhold

Gastric sleeve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper gastric sleeve kan kombineres med litium og Abilify og at hjelpevergen min gir meg lov å bruke penger på det! Gir opp når jeg bare øker i vekt av å spise normalt og energiredusert! Jeg som hadde gått ned 7 kg helt til jeg ble satt på zyprexa igjen! Øker selv om den er seponert. En venninne til gastric sleeve i februar og har gått ned 30 kg!

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke jeg gjort. Hvis du spiser like lite uten inngrepet går du ned samme. Uten å ødelegge kroppen.

Anonymous poster hash: 4d709...2ba

Skrevet

jeg ville heller ikke gjort det... Spesiellt ikke hvis jeg bare var overvektig og ikke helt vilt feit... (av den typen som er 150kg+++)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...