Gjest jenta 17 Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har bestemt meg for å gå ned endel kilo før sommeren. Er normalvektig, men vil få av noen av de overflødige kiloene nå før bikini sesongen, og vil starte i god tid. Orker ikke sånn hurtig slanking. Jeg spiser ikke så veldig sunt, så det er det jeg må begynne med. Trener ca 6 timer hver uke. 2 timer aerobick, 2 timer spiining og 2 timer styrke. Jeg har satt opp en matplan som ser slik ut: frokost: to grove fiberknekkebrød med leverpostei, salatblader og agurk + 1 glass juice. lunsj; to grove knekkebrød med salami, salatblader og agurker . mellom måltid før trening: en halv liter sportsdrikk med et høyt innhold av karbohydrater: denne drikken inneholder ca 150 kcal. middag: masse grønnsaker, litt fisk/kjøtt og 1-2 poteter/ris/pasta. kvelds. Noen rosiner hvis jeg har trent, eller en 0,1% fett yoghurt.. skal ikke spise godterier fra mandag-fredag, men hver lørdag kan jeg spise en sjokolade eller noe annet godt. kan noen gi meg noen kommentarer på dette kostholdet. får jeg i meg det jeg trenger? vil også legge til at jeg tar kalktabletter og c vitaminer i tillegg, drikker 2 kopper kaffe hver dag, noe fun light saft, 2 liter vann.. håper du/dere kan svare meg for jeg lurer veldig på dette.. Kan jeg greie å gå ned ca 1 kg i uka med denne dietten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Du er normalvektig, men vil gå ned 1 kg - i uka!!! (=sånn cirka 20 kg eller noe sånt?) - innen sommeren??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hei jenta17, Jeg synes det er flott at du begynner å spise sunnere, og at du trener regelmessig. Men jeg kan dessverre ikke anbefale vekttap siden du er normalvektig. Kostplanen din ser grei ut. Savner bare litt mer melk/melkeprodukter (utenom yoghurt ser jeg ikke noe melk, ost etc). Du bør drikke/spise melk/melkeprodukter 2-3 ganger daglig. Dersom du ikke gjør dette, bør du være nøye med å spise rikelig av mørkegrønne bladgrønnsaker, brokkoli, og div belgfrukter (spesielt soyabønner) for å få nok kalsium. Du er i en veldig viktig periode av byggingen av en sterk benstruktur, og lavt inntak av kalsium kan få konsekvenser senere i livet. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.