Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er du sikker på at det du beskriver som angst ikke bare er normale bekymringer for fremtiden som alle og enhver ville ha fått i samme situasjon som det du er i nå?

Ja, jeg er sikker på det.

Den indre smerten og uroen er langt verre enn de ytre belastningene. Jeg har ingenting som kan hjelpe meg med det, og det tar knekken på meg.

Takk for all hjelp siste uken, dere har hjulpet meg veldig mye.

Endret av hww
Skrevet

Var hos legen idag. Det var fortsatt depresjon slik jeg har hatt en mistanke om. Fikk AD for dette nå. Satser på at jeg blir bedre snart.

Får også behandllng for senebetennelse og høyt blodtrykk og streng beskjed om å ta det helt med ro.

Takk for at dere har holdt ut med meg i en ekstrem tung periode. Jeg har ikke hatt det slik på flere år. Setter kjempestor pris på dere alle!

stjernestøv
Skrevet

Var hos legen idag. Det var fortsatt depresjon slik jeg har hatt en mistanke om. Fikk AD for dette nå. Satser på at jeg blir bedre snart.

Får også behandllng for senebetennelse og høyt blodtrykk og streng beskjed om å ta det helt med ro.

Takk for at dere har holdt ut med meg i en ekstrem tung periode. Jeg har ikke hatt det slik på flere år. Setter kjempestor pris på dere alle!

Det var trist at du er deprimert, men godt at du får hjelp nå da og håper det kommer seg fort. Nå må du ta det med ro nå da :)

Skrevet

Glad du gikk til legen, og fikk symemelding som fortjent. Det trengte du nok nå. Nå må du prøve å slappe av og hente deg inn igjen:) Nå går det nok fremover skal du se.

Klem.

Skrevet

Jeg tror ikke det alltid er viktigst å slappe av under en sykemeldingsperiode, selv om jeg også tror det vil være bra for ts å koble helt ut noen dager. Men jeg tror denne perioden også kan brukes til å gjøre noe som kan gi ts glede. Selv liker jeg å gå tur i skog og mark, men ts må finne ut hva som gir henne mest, og bygger henne opp. Håper hun kan finne en balanse mellom å slappe av og finne aktivitet som bygger henne opp.

Skrevet

Jeg tror ikke det alltid er viktigst å slappe av under en sykemeldingsperiode, selv om jeg også tror det vil være bra for ts å koble helt ut noen dager. Men jeg tror denne perioden også kan brukes til å gjøre noe som kan gi ts glede. Selv liker jeg å gå tur i skog og mark, men ts må finne ut hva som gir henne mest, og bygger henne opp. Håper hun kan finne en balanse mellom å slappe av og finne aktivitet som bygger henne opp.

I går så prøvde jeg så godt jeg kunne å bare roe helt ned og gjøre minst mulig. Jeg har jo en mann som har litt vanskelig for å respektere det da.. Så han stresset meg litt opp innimellom, men da fokuserte jeg på pusten, ved trekke den dypt og senke skuldrene. Jeg sa selvsagt også fra til han flere ganger.

Jeg skal gjøre forsøke det samme idag, og så trappe litt opp. Jeg må få roet kroppen og tankene helt ned tror jeg.

Er veldig vanskelig å finne en balanse her på aktivitet/hvile. Men jeg skal forsøke så godt jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...