Gå til innhold

NHD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med traumer hele mitt liv, er nå 40. Har det fremdeles veldig vondt med depresjoner og invalidiserende angst. Jeg går i individuell behandling hos psykiater og gruppeterapi. Jeg har gått i behandling i 11 år nå men sliter ennå betydelig og begynner å gi opp håpet. Like etter et traume som varte over 10 år, så misbrukte jeg benzo og tok overdoser. Dette varte noen få år. Før det raknet for meg hadde jeg fornuftig bruk av benzo i over 10 år. Kanskje en halv vival i uka.

Har det så vondt pga angst nå og føler det ikke har noen ende.. jeg får absolutt ingen benzo med behandler, utenom tannlege. NHD, jeg er nå veldig fortvilet og mener jeg ikke blir kvitt angsten etter å ha prøvd i så mange år. Jeg har nok blitt kroniker:(

Hva mener du det er det riktige for meg å gjøre nå? Jeg har jobba hardt med meg selv, men hver dag er et mareritt pga angsten. Jeg er svært fortvilet og deprimert pga dette. Jeg mener jeg burde få foreskrevet sobril for å begrense denne lidelsen. Jeg gruer meg til alt og er bare hjemme. Etter så mange år - hva er det å gjøre? Jeg blir veldig takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: af18e...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at jeg har prøvd alt av medisiner; de fleste SSRI, AP, Lamictal. Jeg sliter med personlighetsproblematikk, og traumer. Ikke psykose.

Jeg har slitt med traumer hele mitt liv, er nå 40. Har det fremdeles veldig vondt med depresjoner og invalidiserende angst. Jeg går i individuell behandling hos psykiater og gruppeterapi. Jeg har gått i behandling i 11 år nå men sliter ennå betydelig og begynner å gi opp håpet. Like etter et traume som varte over 10 år, så misbrukte jeg benzo og tok overdoser. Dette varte noen få år. Før det raknet for meg hadde jeg fornuftig bruk av benzo i over 10 år. Kanskje en halv vival i uka.

Har det så vondt pga angst nå og føler det ikke har noen ende.. jeg får absolutt ingen benzo med behandler, utenom tannlege. NHD, jeg er nå veldig fortvilet og mener jeg ikke blir kvitt angsten etter å ha prøvd i så mange år. Jeg har nok blitt kroniker:(

Hva mener du det er det riktige for meg å gjøre nå? Jeg har jobba hardt med meg selv, men hver dag er et mareritt pga angsten. Jeg er svært fortvilet og deprimert pga dette. Jeg mener jeg burde få foreskrevet sobril for å begrense denne lidelsen. Jeg gruer meg til alt og er bare hjemme. Etter så mange år - hva er det å gjøre? Jeg blir veldig takknemlig for svar. Anonymous poster hash: af18e...a8e

Vil bare legge til at jeg har prøvd nesten alle Ssri, ap og stemningsstabiliserende. Jeg sliter med personlighetsproblematikk og traumer, ikke psykoser.

Anonymous poster hash: af18e...a8e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...