Gå til innhold

Ønsker å bli tryggere med pcen. Hvilken kurs skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere tatt datakortet. Jeg ønsker å bli tryggere med pcen min dvs. kunne løse problemer som oppstår i forbindelse med virus og lettere greie å sette meg inn i ting på egenhånd  - løse problemer. Hva slags datakurs skal jeg velge da?

Fortsetter under...

Jeg har tidligere tatt datakortet. Jeg ønsker å bli tryggere med pcen min dvs. kunne løse problemer som oppstår i forbindelse med virus og lettere greie å sette meg inn i ting på egenhånd  - løse problemer. Hva slags datakurs skal jeg velge da?

Det er ikke nødvendig å gå på kurs for slikt. Kjøp en bok, eller bruk google.

Jeg bruker Google. Jeg har nettopp fått masse virus på pcen da jeg har latt meg lure til å trykke på knapper som sier at jeg må oppdatere pcen før den ødelegges. Nå har jeg fått hjelp av svoger, men vil gjerne kunne ordne opp i dette selv. Å Google synes jeg ikke hjelper så mye. Mye står på engels noe jeg synes kan være vanskelig. Har du noen bøker å anbefale?

• 5 måneder senere...

Jeg bruker Google. Jeg har nettopp fått masse virus på pcen da jeg har latt meg lure til å trykke på knapper som sier at jeg må oppdatere pcen før den ødelegges. Nå har jeg fått hjelp av svoger, men vil gjerne kunne ordne opp i dette selv. Å Google synes jeg ikke hjelper så mye. Mye står på engels noe jeg synes kan være vanskelig. Har du noen bøker å anbefale?

Hei!

Som Gråstein skriver, ikke ta kurs for sånt, du må google,

men selvsagt det meste står på engelsk, så du må heller lære deg å lese engelsk bedre.

Jeg har lært ALT av basic for PC via google og særlig youtube, men alt er på engelsk. Ingen har lært meg skifte ssd disk, boote, eller gjøre alt annet basic, utenom youtube, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten you-tube, og forumer.

Jeg tar programmeringskurs nå, og alt pensum er på engelsk, så man kommer ikke utenom skal man snakke dataterminologi, det blir litt som med latin innen naturvitenskap. Imidlertid er det en liten bøyg bare å komme over, det meste av engelsk kan man jo, det er kanskje bare enkelt ord man ikke har tenkt på før.

Men da jeg skulle forklare noen hva jeg skulle ha eksamen i sist mandag, lo de da de hørte meg si det, jeg kan skrive og lese engelsk ,men ikke uttale det, jeg snakker lite med andre:lol:

imidlertid skal det ikke store 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...