Mecka Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Jeg ble operert i november 2013 for en blow out fractur etter vold med innsetting av plate på øvre tak av bihulen pga. øyeeplet hadde "falt ned og det påvirket synet mitt i enkelte vinkler. Har vært hos optiker for ikke så lenge siden og synet er for så vidt bra. Men bruker pr i dag briller nesten hele tiden for å avlaste musklene rundt øyet. Har vært sykemeldt 1 år nå pga. psykiske problemer etter hendelsen, men startet å jobbe igjen januar i år og har nå fått økende hodepine som startet øverst i nakken (ikke fra skuldrene) og brer seg "innvendig" som ett voldsomt spreng og trykk som går fremover mot øyet (det opererte) og på en måte munner ut over øyet ved øyebrynet og øverst i ganen. Jeg har migrene fra før og disse smertene er som starten på ett migrene anfall, men som aldri "eksploderer". Jeg er nå avhengig av smertestillende og har tatt/tar Tramadol/Nobligan hjemme, men blir så trøtt og susete av de at jeg ikke kan ta de på jobb. Har derfor fått Paralgin forte som hjelper godt og som jeg kan ta når jeg er på jobb. Jeg tror dette kan ha sammenheng med platen og at den trigger nerver i/på området. Har også enkelte ganger blitt vissen i området rundt øret på den opererte siden og følt en slags sårhet under det opererte øyet. Min fastlege mente det kunne være nerver som ikke har blitt restituert etter operasjonen. Noen andre som har vært/er i samme situasjon som meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405350-kroniske-hodesmerter-etter-%C3%B8yeoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.