Gå til innhold

Fluoxetin tidspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det mest fornuftig å ta Fluoxetin på dagen, morgen eller kveld? 

Jeg fikk beskjed av legen min at dette var det samme som Fontex, og at det ikke spilte noen rolle hva jeg valgte på apoteket. Er dette riktig? Lurer på om jeg har gjort en feil.

Gjest gjesteleser
Skrevet

Jeg tar Fontex og fikk beskjed om at det måtte tas på morgenen.

Skrevet

Jeg tar Fontex og fikk beskjed om at det måtte tas på morgenen.

Ok. Jeg har tatt det på kvelden til nå, fordi jeg fikk beskjed om det, nå har jeg også fått beskjed om at de kan tas på morgenen, så da er det kanskje best. Jeg vet ikke om de virker best på et bestemt tidspunkt etter man har tatt dem, da virker det mest fornuftig å ta de på morgenen. Fikk du noen beskjed om hvorfor du måtte ta dem på morgenen?

Gjest gjesteleser
Skrevet

Tror det var fordi man kan oppleve at de gir energi, jeg sliter med søvn og trenger ikke noe som gjør meg ennå mer våken på natta :-)

Skrevet

Tror det var fordi man kan oppleve at de gir energi, jeg sliter med søvn og trenger ikke noe som gjør meg ennå mer våken på natta :-)

Ok. Ja, det høres fornuftig ut. Man trenger så absolutt ikke noe som gir energi om natten. Da tror jeg at jeg begynner å ta dem om morgenen. Tusen takk for at du delte erfaring med meg!

AnonymBruker
Skrevet

Om morgenen.

Anonymous poster hash: 761d7...598
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er det samme som Fontex, og det er helt likegyldig når på døgnet du tar det.

Skrevet

Det er det samme som Fontex, og det er helt likegyldig når på døgnet du tar det.

Tusen takk for svar! Da skal jeg ikke tenke mer på det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...