Gå til innhold

Advarsler om sol overalt- nyter jo ikke den lenger!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Deilig med vår, sol, varme....

Men, da kommer jo alle disse skumle føflekk kreft kampanjene- så en kan jo få HEEELT hetta!!!

Får nesten lyst til å gi opp- farlig med sol, farlig med øl, farlig med røyk, farlig med fett, farlig med sukker....

Anonymous poster hash: a65c9...dc2

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snart kommer flåtten også....Eller den er jo her, men snart kaster avisene seg over "nyheten". Så blir det vepseår eller ikke og så kommer det noen skumle maneter i sydligere strøk og så.......det er mulig russerne kommer også.

Anonymous poster hash: 30877...9a9
AnonymBruker

det er mulig russerne kommer også.

Tror ikke det er noe som innskrenker noens liv. Hva er det man skal unngå å gjøre, med den vitenen? Lage seg en survival bunker inne på Finnskogen?

Anonymous poster hash: 71bee...ec9

Annonse

Snart kommer flåtten også....Eller den er jo her, men snart kaster avisene seg over "nyheten". Så blir det vepseår eller ikke og så kommer det noen skumle maneter i sydligere strøk og så.......det er mulig russerne kommer også.

Anonymous poster hash: 30877...9a9

Jeg hater flått. Det klødde og jeg fikk nesten ikke sove i fjor fordi jeg to ganger hadde opplevd at det kravlet en flått over fra hunden min og på meg. Tenk om jeg ikke hadde sett dem og de hadde festet seg, da hadde jeg fått skikkelig panikk. Jeg vil jo ikke ha et sånt ekkelt innsekt sittende fast i meg. Og den første flåtten fant jeg i begynnelsen av mars og den siste i begynnelsen av november. Det er jo nesten ingen måneder hvor jeg kan få pause fra disse ekle skapningene. Plukket en av hunden i går. Han har fått tablett og flåtten var dø. Æsj...men det hadde vel ingenting med sol å gjøre :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...