AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det er sikkert flott for de som er uhelbredelig syke, men så er det jo det at noen i så fall må gjøre det hvis de ikke vil eller kan selv. Tror ikke det er voldsomt mange som har veldig lyst til å drepe mennesker på jobben. Jeg synes folk som vil dø kan ta seg av det selv. Det kan få en tablett. Anonymous poster hash: a8a43...c7e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405396-aktiv-d%C3%B8dshjelp/page/2/#findComment-3628244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det er sikkert flott for de som er uhelbredelig syke, men så er det jo det at noen i så fall må gjøre det hvis de ikke vil eller kan selv. Der datt jeg av lasset. Fullstendig. Jeg er uhelbredelig syk og vil leve. Jeg hverken kan eller vil ta livet av meg selv. Og ikke vil jeg ha hjelp til å begå selvmord heller. Men i følge deg, må noen gjøre det likevel. Er redd for at noen politikere skal få sånne ideer. Da kommer jeg i enda større livsfare. Tror ikke det er voldsomt mange som har veldig lyst til å drepe mennesker på jobben. Er ikke den påstanden veldig opplagt? Jeg synes folk som vil dø kan ta seg av det selv. Helt greit at noen begår selvmord? Hvorfor stopper man da andre fra å begå selvmord, tror du? Visste du ikke at ikke mange av de som blir stoppet i selvmordsforsøk etterpå er glade for å bli stoppet? Så skal noen bli tillagt full rasjonell vurderingsevne i en situasjon fullt av maksimal frustrasjon og smerte? Hva vet du om legenes muligheter til smertelinding og muligheter til å legge pasienten i søvn i ytterst smertefulle situasjoner? Anonymous poster hash: 2ffb7...94b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/405396-aktiv-d%C3%B8dshjelp/page/2/#findComment-3628608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.