Gå til innhold

Slankekrigen - kun laget for underholdning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes ikke det virker så sunt å sjokkslanke seg. Hva mener leger om dette programmet. Det er jo bra at de går ned i vekt, men at det skal skje så fort, er vel ikke helt bra? Det er jo også større sjanse for å få slapp hud etter så rask vektnedgang. Hva med all belastningen som kroppen utsettes for? 8 timer trening hver dag høres veldig mye ut.

Anonymous poster hash: 755d9...dcc
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405397-slankekrigen-kun-laget-for-underholdning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes ikke det virker så sunt å sjokkslanke seg. Hva mener leger om dette programmet. Det er jo bra at de går ned i vekt, men at det skal skje så fort, er vel ikke helt bra? Det er jo også større sjanse for å få slapp hud etter så rask vektnedgang. Hva med all belastningen som kroppen utsettes for? 8 timer trening hver dag høres veldig mye ut.

Alle tvprogrammer er underholding. Nei, det er neppe sunt.

Anonymous poster hash: 3ad10...f74

AnonymBruker

Da blir det jo ikke helt etisk riktig å bruke mennesker til å lage underholdning. Slanking skal foregå i eget teoop. Det bør ikke være en konkurranse. Jeg vet jo med meg selv at trener jeg for hardt trenger jeg noen hviledager imellom. Dette får ikke deltakerne. Synes det er rart at de greier å trene 8 timer hver dag, folk som aldri har trent. En dag skjer det vel et dødsfall i slankekrigen. Bare snakk om tid.

AnonymBruker

Jeg tror ikke dette er noe mer usunt enn å hver dag spise for mye, være passiv, slite med overvekten sin og risikere sykdommer og skader pga overvekten. Men om det er beste måten å gå ned i vekt og bli der er jeg usikker på.

Anonymous poster hash: d953e...7eb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...