Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mangler motivasjon. Hvordan finne den? Hvordan finner dere andre motivasjon til å slanke dere? Kan man få hjelp til dette, eller må man bare vente til man er klar?

Anonymous poster hash: 78f27...a7c

Man må bare bestemme seg for det.

Anonymous poster hash: deda5...8af

AnonymBruker

Jeg mangler motivasjon. Hvordan finne den? Hvordan finner dere andre motivasjon til å slanke dere? Kan man få hjelp til dette, eller må man bare vente til man er klar?

Man blir sjelden klar for noe som er det motsatte av bekvemt er min erfaring. Det er bare å gå i gang. Motivasjonen kom egentlig først med tallene på vekta som ble lavere og at den fysiske formen ble bedre og bedre pga aktivitet. Når jeg startet var det fordi jeg hadde et klart ønske om å føle meg sterkere og bli "meg selv" igjen. 

Anonymous poster hash: 8af0d...7a9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...