Gå til innhold

Kan han vokse av seg dette ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn som jeg skrev om i høst har ingen depresjon og angstanfall lenger.

Vi oppfattet at han ble syk i forbindelse med en salgsjobb han hadde, men er ikke helt sikker. Han valgte å slutte da han var lei av mennesker som brukte opp tiden hans ( lurte han til å være der lenge ) uten at det første til noe. Men han må ha gjort en god jobb, da han fikk en kjempefin attest hvor han også ble ønsket velkommen tilbake hvis han ønsket. Han hadde oppnådd gode salgsresultater, en var ikke fornøyd selv.

Jeg hadde håpet han skulle begynne med noe annet enn salgsjobb fordi han går så opp i det og jeg er redd han ikke er sterk nok. Han er flink til å snakke og mange har sagt til meg at han virker så moden og reflektert i forhold til sin unge alder. Jeg er selv ganske imponert over hvor flink han er til å snakke med voksne mennesker. Tror det er vanskelig å se for andre enn oss som kjenner han at han anstrenger seg.

I dag begynte han i 100 % salgsjobb i igjen og nå er jeg litt bekymret for hvordan det skal gå.

De problemene han hadde i høst er over med hjelp av 20 mg Cipralex, men jeg  merke til i går da vi satt på en kafe og fikk noen med ansiktet mot seg at han stivnet til. Den avslappete han ble borte. Mimikken ble borte.

Dette skjedde en gang i vinter også på en skistue. Da ville han bytte plass. Jeg spurte han nå også om han ville bytte plass, men nå ville han ikke.

Kan han vokse av seg dette eller vil disse symptomene mildne med årene ? Jeg ser ikke på dette som alvorlig nok til å søke hjelp i psykiatrien, men håper at han skal få det bedre i slike situasjoner og at han skal lære seg å slappe av.

Nhd, du har sagt at det ikke er sosialangst, men det må da være en form for sosialangst ? Ha er ikke redd for å utsette seg for slike situasjoner, men likevel skjer slike episoder.

Anonymous poster hash: 423c4...3bc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...