AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 Skrevet 28. april 2015 Jeg sliter med overspising og går på zoloft. Kan det hjelpe å gå over til fontex? Har mye angst. Kan fontex virke dårligere enn zoloft? Har hørt at zoloft er en bedre medisin på bla angst. Er det verdt et forsøk likevel? Problemet med overspising er alvorlig for meg.Anonymous poster hash: 1ddfb...fbd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. april 2015 Skrevet 28. april 2015 Jeg tror at det dessverre er lite å vinne på overgang til Fontex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 Skrevet 28. april 2015 Jeg tror at det dessverre er lite å vinne på overgang til Fontex. Takk for svar. Hvorfor er det lite å vinne på det? Vil den ikke hjelpe noe særlig på overspising, eller hjelper den dårligere på angsten?Anonymous poster hash: 1ddfb...fbd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. april 2015 Skrevet 28. april 2015 Fordi begge er SSRI. Forskjellene er ikke så store. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.