Gå til innhold

Vasking av bunad. Haster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første bør ull ikke ligge stille i vann, for det andre bør du ikke bruke vaskemiddel med enzymer som Biotex.

Nei, vask den heller forsiktig i Milo, i helt lunkent vann (30 gr.). Ikke la tøyet ligge stille i vannet.

Når det er sagt bør man selvsagt helst rense sånt, men det bar jo ikke det du spurte om.

Endret av Xtra

Om jeg hadde hatt badekar skulle jeg vasket både vesten og stakken min selv, men det har jeg dessverre ikke. Tør ikke tenke på hva som er i det stoffet etter 22 år.... For sent å levere til rens også nå, bare 10 dager igjen! :) Forkle og skjorte har vært i vaskemaskina flere ganger da, det er da enda noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...