Gå til innhold

Noen som husker henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som du lengter tilbake til det liddli' glade 80-tallet, vel. ;)

Men men.

Anonymous poster hash: 724ea...1cd
stjernestøv
Skrevet (endret)

Virker som du lengter tilbake til det liddli' glade 80-tallet, vel. ;)

Men men.

Gjør nok det, savner 80 tallet mye :)

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men husker andre S'er.

Anonymous poster hash: 3b143...bb3

stjernestøv
Skrevet

Nei, men husker andre S'er.

Jeg og :)

AnonymBruker
Skrevet

stjernestøv
Skrevet

Hehe, husker guttene i klassen likte henne og det hang en plakat i klasserommet, læreren som var rødstrømpe likte ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, husker guttene i klassen likte henne og det hang en plakat i klasserommet, læreren som var rødstrømpe likte ikke det. 

Huff, det der var veldig tranny etter min smak, vel. Noe sånt.

stjernestøv
Skrevet

Huff, det der var veldig tranny etter min smak, vel. Noe sånt.

Så finnes jo alltids denne, hehe...

Skrevet

Det var gøy å være ungdom på 80 tallet. Mye dårlig popmusikk fra puppedamer, Blitz mot polisen, dårlige filmer på VHS som var 5'e generasjonskopiert av en forbudt film, tekstet på både urdu og engelsk. Rambo, folk så ut som klovner uten at det var intensjonen, Arne Treholt, kontakttelefonen, og totalt fravær av IPAD og internett.

Greit å være ferdig med det, men gøy å ha vært med.

AnonymBruker
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

Anonymous poster hash: 7c1b9...d99
stjernestøv
Skrevet

Det var gøy å være ungdom på 80 tallet. Mye dårlig popmusikk fra puppedamer, Blitz mot polisen, dårlige filmer på VHS som var 5'e generasjonskopiert av en forbudt film, tekstet på både urdu og engelsk. Rambo, folk så ut som klovner uten at det var intensjonen, Arne Treholt, kontakttelefonen, og totalt fravær av IPAD og internett.

Greit å være ferdig med det, men gøy å ha vært med.

Ja det var gøy, husker åpen linje. Der ringte vi mye.

stjernestøv
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

Anonymous poster hash: 7c1b9...d99

Hørte mye på den :)

Skrevet

Husker henne fra min ungdom :)

Ingen erindring om henne, nei. På 80 tallet kom den beste musikken jeg vet om, men også dårlige greier som dette. Tydeligvis.

stjernestøv
Skrevet

Ingen erindring om henne, nei. På 80 tallet kom den beste musikken jeg vet om, men også dårlige greier som dette. Tydeligvis.

Jeg likte både bra og dårlige greier jeg :)

stjernestøv
Skrevet

Denne fikk ofte meg i godt humør :) Hvilke musikk har fått dere i godt humør?

Skrevet

Var hos frisøren her om dagen og smalt rett tilbake til russetiden på det glade 80-tall da "I got my mind set on you" dukket opp på radioen!  :lol:

stjernestøv
Skrevet

Var hos frisøren her om dagen og smalt rett tilbake til russetiden på det glade 80-tall da "I got my mind set on you" dukket opp på radioen!  :lol:

Det var en artig sang :-) Ja det spilles jo åttitalls musikk på radioen og bra er det, får høre på radio tror jeg. Sikkert mye bra på radioen :)

Skrevet

Det var en artig sang :-) Ja det spilles jo åttitalls musikk på radioen og bra er det, får høre på radio tror jeg. Sikkert mye bra på radioen :)

Det skal jeg love deg at det ikke er!

Skrevet

Det skal jeg love deg at det ikke er!

Selvfølgelig ikke, det er jo helt utenkelig at noen kan like noe du ikke liker. ;) Dessuten er det jo et utall radiokanaler med alt mulig å høre på, så jeg tror du skal ha temmelig smal musikksmak for ikke å like noe av det som spilles på radio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...