Gå til innhold

Noen som husker henne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var gøy å være ungdom på 80 tallet. Mye dårlig popmusikk fra puppedamer, Blitz mot polisen, dårlige filmer på VHS som var 5'e generasjonskopiert av en forbudt film, tekstet på både urdu og engelsk. Rambo, folk så ut som klovner uten at det var intensjonen, Arne Treholt, kontakttelefonen, og totalt fravær av IPAD og internett.

Greit å være ferdig med det, men gøy å ha vært med.

stjernestøv

Det var gøy å være ungdom på 80 tallet. Mye dårlig popmusikk fra puppedamer, Blitz mot polisen, dårlige filmer på VHS som var 5'e generasjonskopiert av en forbudt film, tekstet på både urdu og engelsk. Rambo, folk så ut som klovner uten at det var intensjonen, Arne Treholt, kontakttelefonen, og totalt fravær av IPAD og internett.

Greit å være ferdig med det, men gøy å ha vært med.

Ja det var gøy, husker åpen linje. Der ringte vi mye.

Annonse

stjernestøv

Var hos frisøren her om dagen og smalt rett tilbake til russetiden på det glade 80-tall da "I got my mind set on you" dukket opp på radioen!  :lol:

Det var en artig sang :-) Ja det spilles jo åttitalls musikk på radioen og bra er det, får høre på radio tror jeg. Sikkert mye bra på radioen :)

Det skal jeg love deg at det ikke er!

Selvfølgelig ikke, det er jo helt utenkelig at noen kan like noe du ikke liker. ;) Dessuten er det jo et utall radiokanaler med alt mulig å høre på, så jeg tror du skal ha temmelig smal musikksmak for ikke å like noe av det som spilles på radio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...