stjernestøv Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 Det skal jeg love deg at det ikke er! Kanskje ikke høre på radio da Men det kan jo være selskap i en radio. 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Selvfølgelig ikke, det er jo helt utenkelig at noen kan like noe du ikke liker. Dessuten er det jo et utall radiokanaler med alt mulig å høre på, så jeg tror du skal ha temmelig smal musikksmak for ikke å like noe av det som spilles på radio. Jeg har ihvertfall ikke funnet en slik radiokanal. Og hvem, i disse dager, hører på musikk på radio når man har wimp, spotify, etc? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Det skal jeg love deg at det ikke er! Det er så sant som det er sagt. Anonymous poster hash: 724ea...1cd 0 Siter
Mrs D Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 (endret) Jeg har ihvertfall ikke funnet en slik radiokanal. Og hvem, i disse dager, hører på musikk på radio når man har wimp, spotify, etc? P4 har mye fin musikk, musikk jeg liker. Men jeg er veldig lei "Hurt" med Johnny Cash. Yeiks. Samme gjelder vel til tider P13, mye bra der. Nå er jeg skikkelig 80 tallsgeek hva musikk angår. Jadda... Men jeg hører lite på radio, står en DAB+ radio på badet. Hører jeg radio andre steder går det i Radio Dublin. Men, Spotify er mer min greie. Endret 30. april 2015 av Mrs D 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har ihvertfall ikke funnet en slik radiokanal. Og hvem, i disse dager, hører på musikk på radio når man har wimp, spotify, etc? Vi hører en del på radio når vi er på hytta. Og der er det ikke strøm og annet tull nemlig. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Vi hører en del på radio når vi er på hytta. Og der er det ikke strøm og annet tull nemlig. OK 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.