Gå til innhold

HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er så redd og har kraftig angst. Jeg måtte dusje 2 ganger kl 1 om natta fordi jeg er overvåket av de kvinnene, de vil plage meg på dommedag, og i dette verden får dem overtak over meg, og de vil føle at de har makt over meg, jeg har kraftig angst. Jeg har dusja 2 ganger og måtte onanere , fordi jeg klødde på magen da må jeg onanerer for ellers vil de få overtak over meg .

Nå så jeg på låra mine og så på kroppen min for å se hvordan buksa satt, og nå får jeg tanker om å onanere på nytt, fordi jeg er ekstremt trua, 

Hvorfor akspeterer ikke andre denne sanne verden,disse kvinnene vil je gha fred fra, de tror de er perfekte, de plager meg, jeg skal utredes snart, men jeg er veldig plaget, jeg kan ikke stå i mot, jeg får vondt i hodet av kaoset i hodet

NHD plis snakk med disse kvinnene, jeg vil være ifred

AnonymBruker
Skrevet

JEg er så redd og har kraftig angst. Jeg måtte dusje 2 ganger kl 1 om natta fordi jeg er overvåket av de kvinnene, de vil plage meg på dommedag, og i dette verden får dem overtak over meg, og de vil føle at de har makt over meg, jeg har kraftig angst. Jeg har dusja 2 ganger og måtte onanere , fordi jeg klødde på magen da må jeg onanerer for ellers vil de få overtak over meg .

Nå så jeg på låra mine og så på kroppen min for å se hvordan buksa satt, og nå får jeg tanker om å onanere på nytt, fordi jeg er ekstremt trua, 

Hvorfor akspeterer ikke andre denne sanne verden,disse kvinnene vil je gha fred fra, de tror de er perfekte, de plager meg, jeg skal utredes snart, men jeg er veldig plaget, jeg kan ikke stå i mot, jeg får vondt i hodet av kaoset i hodet

Hvilke kvinner er dette? Er du lagt inn?

Anonymous poster hash: 38add...994

Skrevet

Hvilke kvinner er dette? Er du lagt inn?

Anonymous poster hash: 38add...994

Kvinner som vil meg vondt kvinner i akutt psykiatrien og i offentlige instanser, og kvinner som er i mot meg jeg er ikke lagt inn, jeg vil få mer angst av å bli lagt inn derfor legges jeg ikke inn, men er veldig plaget

stjernestøv
Skrevet

Dette er hva jeg kaller psykose, du burde vært innlagt. Det har pågått for lenge, du kan ikke ha det sånn. 

Skrevet

Jeg tror du har to valg. Enten oppsøke lege nå og legge deg inn frivillig, eller vente en stund til og bli tvangsinnlagt.

Skrevet

Jeg tror du har to valg. Enten oppsøke lege nå og legge deg inn frivillig, eller vente en stund til og bli tvangsinnlagt.

Vedkommende har mange ganger skrevet at han er i behandling, og har også forklart hvorfor innleggelser forsøkes unngått. Jeg synes kanskje at vi skal være litt forsiktige med å anta at vi på Dol har bedre oversikt enn hans behandlere? Situasjonen hans er vanskelig nok om ikke vi bidrar til ekstra forvirring.

Skrevet (endret)

Vedkommende har mange ganger skrevet at han er i behandling, og har også forklart hvorfor innleggelser forsøkes unngått. Jeg synes kanskje at vi skal være litt forsiktige med å anta at vi på Dol har bedre oversikt enn hans behandlere? Situasjonen hans er vanskelig nok om ikke vi bidrar til ekstra forvirring.

Han har jo flere ganger antydet at han ikke går til verken lege eller psykolog?

Jeg oppfordrer bare til å ta kontakt med lege for hjelp nå. Trådene jeg har lest fra trådstarter er det groveste jeg har sett siden jeg kom hit for 2 års tid siden. Det er jo snakk om alvorlige straffesaker som følge av vrangforestillinger og diskusjoner om terror.

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Han har jo flere ganger antydet at han ikke går til verken lege eller psykolog?

Jeg oppfordrer bare til å ta kontakt med lege for hjelp nå. Trådene jeg har lest fra trådstarter er det groveste jeg har sett siden jeg kom hit for 2 års tid siden. Det er jo snakk om alvorlige straffesaker som følge av vrangforestillinger og diskusjoner om terror.

Helt enig i at man blir bekymret av å lese trådstarters innlegg, men denne tråden er da ikke noe mer dramatisk enn de andre, snarere tvert i mot.

Jeg tror ikke det er så enkelt som st løsningen er å be om en innleggelse nødvendigvis. Også tror jeg kanskje det beste vi på Dol kan gjøre i forhold til trådstarter er å ikke "hause" situasjonen ytterligere opp. Mener ikke at du gjør det, men at det er det jeg tror er mest konstruktivt.

Skrevet

Jeg håper for din del at du får det bedre når den rettspsykistriske vurderingen er over. Jeg tror usikkerheten knyttet til den kanskje forverrer dine symptomer.

Har du noe du driver med på dagtid?

Anonymesen
Skrevet

Jeg håper for din del at du får det bedre når den rettspsykistriske vurderingen er over. Jeg tror usikkerheten knyttet til den kanskje forverrer dine symptomer.

Har du noe du driver med på dagtid?

Beklager for sent svar jeg sov mye i går pga angst tok flere medisiner. Jeg går til dps 1 til 2 ganger og ut med ambulerende team. men er veldig plaget.. vil være i fred er så lei dette her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...