Gå til innhold

lyrica

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg fikk lyrica for angst en gang, og det hjalp :)

stjernestøv
Skrevet (endret)

.

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet

Joda, det kan hjelpe. Har forsøkt det, men var trøtt, ukonsentrert, ukoordinert og fikk dårlig balanse. Og det ble ikke bedre etter en tids bruk. Reaksjonsevnen var sikkert så som så. Man har visst bestemt at det ikke er trafikkfarlig, men at alt av benzodiazepiner er det. Skulle like å se resultatet, om de hadde plassert meg i en kjøresimulator på f.eks. 0,5 mg Xanor, kontra 150 mg Lyrica (opptil 600 mg brukes for generalisert angst). Synes egentlig man burde teste hver enkelt individuelt mht kjøreferdigheter og medisinbruk, istedet for å innføre disse hodeløse, generelle bestemmelsene man gjør i dag, hvor man vekselsvis bruker "hensyn til grunnlidelser" som argument når det gjelder enkelte lidelser, men ser helt bort ifra det om man har andre lidelser. Der er det visst mer beleilig å ta hensyn til trafikksikkerhet.

Anonymous poster hash: 19625...689
stjernestøv
Skrevet

Joda, det kan hjelpe. Har forsøkt det, men var trøtt, ukonsentrert, ukoordinert og fikk dårlig balanse. Og det ble ikke bedre etter en tids bruk. Reaksjonsevnen var sikkert så som så. Man har visst bestemt at det ikke er trafikkfarlig, men at alt av benzodiazepiner er det. Skulle like å se resultatet, om de hadde plassert meg i en kjøresimulator på f.eks. 0,5 mg Xanor, kontra 150 mg Lyrica (opptil 600 mg brukes for generalisert angst). Synes egentlig man burde teste hver enkelt individuelt mht kjøreferdigheter og medisinbruk, istedet for å innføre disse hodeløse, generelle bestemmelsene man gjør i dag, hvor man vekselsvis bruker "hensyn til grunnlidelser" som argument når det gjelder enkelte lidelser, men ser helt bort ifra det om man har andre lidelser. Der er det visst mer beleilig å ta hensyn til trafikksikkerhet.

Anonymous poster hash: 19625...689

Ja ikke vet jeg, reglene er syke. Alle reagerer ulikt på medisiner, det er jo helt klart for hvem som helst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...