Ninkenpoo Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Noen som har vert borti denne? føler meg jo drita full;) skal i komfirmasjon på søndag håper da dette gir seg.... Noen erfaringer her? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Følte meg på akkurat samme måte. Mulig det kan gi seg litt med tilvenning. For meg gav det seg aldri. Men det er lov å kjøre på. Om du må ta det denne dagen, så kan du jo kanskje i første omgang forsøke med en lavere dose? Om du da ikke har et benzo du kan ta for spesielt krevende anledninger. Anonymous poster hash: e3f2a...e08 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 eg tar meg ikkje ein bil tur vertfall hehe, burde vert ganske så ulovlig hmm ser svart ut for den konfirmasjonen då, vil ikkje kutte ut lyricaen heller. Sku fungere veldig godt når bivirkninge roet seg.. blei vertfall en intr opplevelse av en bivirkning. tar 300mg tildagen 150morgen og 150kveld 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 håper flere vil komme med noen erfaringer, blei litt bekymret her nå 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 håper flere vil komme med noen erfaringer, blei litt bekymret her nå Jeg følte meg ikke full av lyrica, kanskje det går over etterhvert. Men det var litt rart. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 hjelpte lyrica for deg stjernestøv? 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Skrevet 1. mai 2015 Go helg folks Då har bivirkningene kommet seg og eg fungerer "normalt" igjen:) Kryser fingre å tær for at denne medisinen kan hjelpe meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.