Gå til innhold

Lyrica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vert borti denne? føler meg jo drita full;)

skal i komfirmasjon på søndag håper da dette gir seg....

Noen erfaringer her?

AnonymBruker
Skrevet

Følte meg på akkurat samme måte. Mulig det kan gi seg litt med tilvenning. For meg gav det seg aldri. Men det er lov å kjøre på. ;) Om du må ta det denne dagen, så kan du jo kanskje i første omgang forsøke med en lavere dose? Om du da ikke har et benzo du kan ta for spesielt krevende anledninger.

Anonymous poster hash: e3f2a...e08
Skrevet

eg tar meg ikkje ein bil tur vertfall hehe, burde vert ganske så ulovlig ;)

hmm ser svart ut for den konfirmasjonen då, vil ikkje kutte ut lyricaen heller. Sku fungere veldig  godt når bivirkninge roet seg..

blei vertfall en intr opplevelse av en bivirkning. tar 300mg tildagen 150morgen og 150kveld

Skrevet

håper flere vil komme med noen erfaringer, blei litt bekymret her nå :(

stjernestøv
Skrevet

håper flere vil komme med noen erfaringer, blei litt bekymret her nå :(

Jeg følte meg ikke full av lyrica, kanskje det går over etterhvert. Men det var litt rart. 

Skrevet

hjelpte lyrica for deg stjernestøv?

Skrevet

Go helg folks :)

Då har bivirkningene kommet seg og eg fungerer "normalt" igjen:)

Kryser fingre å tær for at denne medisinen kan hjelpe meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...