Gå til innhold

Søvn noen merkelige erfaringer

Anbefalte innlegg

Kan fort falle i søvn selv om jeg har sovet 6-8 timer natten i forveien. Som regel sover jeg fra kl 02.00 til 9.00.Men noen ganger sovner jeg i 10-11 tida selv om jeg har drukket både 1 og 2 kaffekopper. Enten med sjokolade eller 2 kneipp med jordbærst. Jeg kan holde på å sovne når jeg kjører bil, og legger ned setet, og sover da gjerne både 15 og 30 minutter om jeg har underskudd og jeg har spist. Blir dette verre med alderen? Har opplevd såpass mange farlige situasjoner,så selv om kald luft og radioen hæyt på kan det hende jeg må sove 30 min for å komme over det.

Også enkelt å sove både 1 og 2 timer på sofaen, har til og med "forsovet meg" fra kl 17-20 en gang .Da ble det ingen kaffe og jeg satt oppe til 3 eller 4 den kvelden for å være sikker på å sovne. Noen ganger har jeg lurt på om koffein ikke har noen virkning på meg lenger?

I dag sov jeg 30 min fra kl 18.45-1915.Jeg våknet av at jeg hadde falt ut av sengen.Skvatt ganske realt og det ble lite kaffe den kvelden.

Er det normalt for 50 åringer å måtte trenge 8-10 timers søvn? Trodde man trengte mindre med ¨årene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405490-s%C3%B8vn-noen-merkelige-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan fort falle i søvn selv om jeg har sovet 6-8 timer natten i forveien. Som regel sover jeg fra kl 02.00 til 9.00.Men noen ganger sovner jeg i 10-11 tida selv om jeg har drukket både 1 og 2 kaffekopper. Enten med sjokolade eller 2 kneipp med jordbærst.

Altså, sjokolade og kneip med syltetøy er ikke en særlig sunn frokost. Spis heller to skiver rugbrød med ost.

Anonymous poster hash: c33d8...84c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...